xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מודל נשי – רכבים עם עוצמה והעצמה

רכבים נתפסו כמוצר גברים מיום המצאתן, אבל מאז עברו כך וכך ימים, ולמרות שהשוק העיקרי עדיין נוטף טסטוסטרון – הגיע הזמן לקחת את אלה שיושבות ליד יותר ברצינות, ולתת גם להן מקום מאחורי ההגה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט תמונה: shutterstock
קרדיט תמונה: shutterstock

הן יפות, הן סקסיות, הן מהירות…והן פונות בעיקר לגברים. כך עובד עולם הפרסום והשיווק של המכוניות. פרסומות בכל מדיה אפשרית מכוונות לגברים, גם כשמדובר ברכב משפחתי תוכלו לראות אותו מתנייע בקלילות בין נופים ציוריים כשהגבר על ההגה, האישה לצדו והילדים מאחור. די והותר הקשרים סקסיסטיים ודימויים נשיים משתלבים בקלילות בתחום המסוקס, ולמרות שכמעט 40% מהנהגים הן בכלל נהגות, ולמרות שנהגות מעורבות הרבה פחות בתאונות דרכים מנהגים, ואפילו למרות שנשים כיום מהוות כוח קנייה עצום וקהל יעד מבוסס מאד כלכלית – רכבים זה קטע גברי.

אז לא. באמת שאין סיבה לכך יותר. נגמרו הימים שאשה צריכה להיעזר בבעלה או בכל גבר אחר כדי לוודא שלא דופקים אותה במוסך. יש די והותר דגמים לכל מטרה ושימוש, ועם פתרונות מימון רכב בחברות שונות, כגון חברת אלבר ודומותיה, שמנגישים את הרכישה לקהל אדיר, עם ליסינג או הלוואה בתנאים משתלמים ופריסה נוחה – הגיע הזמן לתת קצת אור זרקורים לקהל הנשים. הנה לכן שלוש מוזות על גלגלים שבהחלט יודעות לאותת למי שמחפשת רכב:

כמה קטנה ככה גדולה

המיני קופר היא מכונית עירונית מושלמת, וככל שמדובר במידות – היא אכן נצמדת למושג "מיני" ככל שניתן. מצד שני ההבטחה שהרכב הזה מביא עמו היא לא "מיני" בכלל. רבות ורבים לא יודעים שהמיני קופר מיוצרת על ידי BMW, מה שאומר בטיחות וכוח. מנוע חזק בשילוב אחיזת כביש טובה מתכנסים ברכב מעוצב ומסוגנן מאד, ועשיר באיבזורים טכנולוגיים מתקדמים, עם דגש על כל פרט ופרט. זה אומר שגם מערכות הבטיחות הן בלתי מתפשרות, וגם איכות השמע ברמקולים היא חוויה מרטיטה. המידות הקטנות אינן מעיבות על חוויית ישיבה נוחה, ולא פעם תראו מיני קופר מחנה וממנה יוצא גבר גבוה ורחב, אם הם יכולים, גם אתן יכולות, אפילו בהריון מתקדם. מה שכן כדאי לקחת בחשבון הוא שגם עלות המיני קופר היא לא קטנת ממדים. מדובר ברכב יקר מאד שיודע לבקש כסף על מה שהוא מציע. עם זאת – הוא בהחלט מספק תמורה, ומי שיכולה להרשות לעצמה להתפנק במשהו שהוא בהחלט הרבה יותר ממותג – תהנה ממנו מאד.

משפחה היברידית

המכוניות המשפחתיות מהוות את קטגוריית הרכבים הגדולה והמגוונת ביותר בישראל, עם נוכחות משמעותית יותר של היצרניות האסיאתיות. בתוכן בולטת במיוחד הטויוטה קורולה, כפי שפעם היו מכנים אותה "יפנית מיפן". הכוונה היא שבניגוד לאחיותיה הקוריאניות, יונדאי וקיה – הטויוטה צברה מוניטין של רכב אמין ומהונדס מאד המיוצר ומפותח על ידי המדינה הטכנולוגית בעולם. הדור הנוכחי של הקורולה, החמישי במספר – מגיע עם מנוע היברידי שקט, חסכוני ואמין מאד. חווית הנסיעה היא טובה והרכב מרווח מאד עבור 5 נוסעים, כמעט בלי לפגוע בביצועים. ככל שזה מגיע למחיר – אם בשנים עברו היפניות היו היקרות יותר במזרח הרחוק, כשהונדה מובילה את הטבלה – התחרות הביאה אותן ליישור קו עם שאר המכוניות האסיאתיות, וטויוטה קורולה היא בהחלט משפחתית משתלמת, עם אבזור עדכני ונסיעה נעימה ובטיחותית למשפחה.

גירל פאואר

ג'יפ, שם גנרי לקטגוריית רכבי השטח בישראל כבר למעלה מ-40 שנה. ג'יפון, שם גנרי לג'יפ קטן, מגמה שהולכת ותופסת אחיזה בקרב הקהל המקומי. ג'ימני, שם של ממזר מלא כבוד מבית סוזוקי. רכב שטח שבמושגי התחום שבו הוא מתנייע – הוא נחשב קטנטן. ככל שזה מגיע לביצועים, אמינות, כוח ועבירות – מדובר באריה של ממש, ואולי נכון יותר לומר – לביאה. למה דווקא הוא מכל רכבי השטח? אולי באמת בזכות היכולת שלו להפתיע ולצלוח מסלולים ואתגרים רבים עם מנוע קטן ושאפתני, שבא להראות לכל ה"בריונים" בשטח שהוא לא פחות טוב מהם, ולא פעם – אפילו טוב בהרבה.

קצת כמו נשים, לא?

מאת: זאב נחמנזון

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x