xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מה צריך לבדוק כשכותבים הצהרת הון באנגלית?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הצהרת הון // צילום: freepik
הצהרת הון // צילום: freepik

כל אדם המשמש בתור בעל חברה, עצמאי או שכיר המרוויח מעל לסכום מסוים, יודע שאחת לכמה שנים עליו להגיש הצהרת הון לרשות המיסים בישראל. יחד עם זאת, עקב הפיכתו של העולם לכפר גלובאלי בו אנשי עסקים, חברות ותאגידים משתפים פעולה מכל קצות תבל, עולה מדי פעם הצורך להגיש הצהרת הון באנגלית. את ההצהרה מומלץ לכתוב ולמלא באמצעות משרד רואי חשבון המתמחה במיסוי בינלאומי ובעריכת וכתיבת דוחות כספיים באנגלית.

כמה מילים על הצהרת הון

באופן כללי, הצהרת דו"ח מהווה דיווח של אדם עבור הרשויות האמונות על גביית המיסים בארץ מסוימת. ההצהרה כולל את סך הנכסים המצויים ברשותו לרבות נדל"ן, חשבונות בנק, פיקדונות, תוכניות חיסכון, השקעות בניירות ערך, יצירות אומנות, חפצים, זכויות בנכסים, וכן התחייבויות כספיות שונות בדמות הלוואות ומשכנתאות. את ההתחייבויות השונות מפחיתים מסך הרכוש וכך מתקבל ההון המוצהר.

המטרה המרכזית של ההצהרה היא למנוע העלמת הכנסות, כלומר העלמות מס, וזאת על ידי השוואת ההון בהצהרה הנוכחית מול ההצהרה הקודמת שהוגשה. במידה שקיים פער בלתי מוסבר ומשמעותי ייערכו בירורים. כמו כן, לעיתים נעזרים אנשי רשויות המס בהצהרת ההון של פלוני על מנת לברר לגבי נכסים והכנסות של אלמוני.

מדוע צריך הצהרת הון באנגלית

בעשורים האחרונים אנו עדים לעלייה מטאורית בהיקף העסקים הבינלאומיים, וכך ישראלים רבים שהינם בעלי חברות מוצאים את עצמם הולכים ומעבירים את מרכז חייהם לחו"ל. כמו כן, במקרים רבים מתקיימים הליכים מול בורסות ומשקיעים, בהם מעורבות רשויות ממשלתיות בארה"ב ובאירופה, והאדם עשוי לקבל דרישה להוציא הצהרת הון באנגלית. מעבר לכך, ישנם אנשי עסקים רבים המזהים הזדמנויות בחו"ל, בין אם בתחומי הנדל"ן, הסטארטאפים וכדומה ומבצעים רילוקיישן לחו"ל, וישנן דוגמאות נוספות.

לפנות למשרד רואי חשבון המתמחה בתחום

אם הצהרת הון בעברית מצריכה תשומת לב רבה, על אחת כמה וכמה הצהרת הון באנגלית. זאת מפני שלכל מדינה יש חוקי מיסוי משלה, כך שהצהרה על הון כזה או אחר עלול להוביל לחיוב מס גבוה מהרצוי. כמו כן, ישנן מדינות שבהן צריך גם למלא טפסים נוספים לאורך השנים, למשל טופס FBAR בארה"ב, וישנן אמנות של ישראל מול מדינות אחרות המונעות כפל מס. מעבר לכך, כל הצהרת הון באנגלית של כל מדינה עשויה לכלול דרישות מסוימות, השונות במידה כזו או אחרת משל ישראל, ואי מילוי הפרטים בצורה נכונה ומקצועית עשויה להוביל לסיבוכים בלתי רצויים מול הרשויות.

על כן, את ההצהרה חשוב מאוד לערוך עם ליווי של משרד רואי חשבון המתמחה בעריכת דוחות כספיים באנגלית, הן ליחידים והן לחברות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x