xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מה לפיד וכחלון הבינו, שבנט הבין רק עכשיו? / דעה

נפתלי בנט ניסה הכל כדי להיות ראש ממשלה, אך מה הוא הבין שיגרום לו באמת לשבת בכיסא?; ואיך כל זה קשור ללפיד כחלון ופייגלין?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נפתלי בנט בסיור 'מסע לפרנסה': באדיבות המצלם
נפתלי בנט בסיור 'מסע לפרנסה': באדיבות המצלם

נפתלי בנט התראיין אמש (שני) בחדשות 13, ונשאל האם ימליץ על נתניהו אם וכאשר יהיו בחירות: "לא בטוח שנמליץ על נתניהו אחרי הבחירות" אמר "הוא נכשל כישלון חרוץ".

בנט ידע משברים קשים יותר עם נתניהו, אז מה קרה שלעיני המצלמות הוא מצהיר בביטחון רב שיש סיכוי שלא ימליץ על נתניהו? בנוסף הוא אמר בראיון בגל"צ ביולי 2019 שימליץ על מועמד הימין עם הסיכויים הגדולים ביותר, למיטב ידעתי כרגע נתניהו הוא המועמד המוביל.

אז מה כל כך דחף אותו להגיד שלא בטוח שימליץ עליו?

ובכן כמו כל מילה שהפוליטיקאים מוציאים מהפה, היא אחרי חשיבה פוליטית, בנט, לא שוכח את מי שהיה עד לפני כמה חודשים שר האוצר הלא הוא משה כחלון. אותו משה כחלון, חזר לפוליטיקה ב-2015 אחרי הפסקה ארוכה, והקים את כולנו, כמו היום, וכמו בעשור האחרון השאלה הייתה – כן ביבי/לא ביבי.

למי שלא זוכר, כחלון לא הצטרף לבית הפוליטי שלו אלא הקים את כולנו. כולנו רצה עם אג'נדה חברתית-כלכלית, מה שתמיד שובר את גושי הימין והשמאל, גם משה פייגלין (זוכרים?) גם רץ על הקטע הכלכלי. למרות הנפילה בתוצאות האמת, בסקרים הוא היה על הדו-ספרתי.

מה משותף לשניהם? שניהם לא הודיעו לפני הבחירות שימליצו על נתניהו. מה שנתן להם גם קולות חברתיים מהמרכז שמאל, שלא היו מצביעים להם אם היו מודיעים שהם ימליצו על נתניהו.

ומה ההבדל ביניהם שגרם לכחלון לתרגם לתוצאות ולמשה פייגלין לא? ההבדל היחידי והמשמעותי – הוא שפייגלין היה שאנן בצורה מדהימה. הוא הסתובב כמו כלה ביום חתונתה, הזמין כבר להקה מראש, הסתובב בסימליות ברחבי תל אביב, לעומתו כחלון המשיך לעבוד, ולהגיע למקומות שבהם היו מתלבטים, וממש עבד עד הרגע האחרון.

דוגמא אחרונה, הוא כמובן יאיר לפיד, מגיש הטלוויזיה לשעבר, שגם ידע איפה הנקודה שבה הוא יכול להעביר מנדטים מגוש לגוש, והגיע להישג עם 19 מנדטים.

ועכשיו הגיע תורו של נפתלי בנט, בנט כמו לפיד, חלומו הוא להיות היושב בבלפור (לא ברחובות). בנט שניסה כבר הכל: מר ביטחון, ברשתות החברתיות. מצא אחרי 7 שנים בפוליטיקה את הנוסחא שהבינו כחלון, לפיד ופייגלין ועוד רבים אחרים – כלכלי-חברתי.

שאלת המיליון דולר היא כמובן היכן הוא ימצא את עצמו בסוף הדרך: כמו לפיד שסיים עם 19 מנדטים, או כמו פייגלין שסיים מתחת לאחוז החסימה?

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x