xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מה הגודל המומלץ לכרית הריון?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

הריון, תקופה קסומה או תקופה קשה? תלוי את מי שואלים והתשובה מאוד אינדיבידואלית ומשתנה מאישה לאישה, ואפילו בין הריונות של אותה אישה. התשובה מושפעת ממשתנים רבים כמו גיל האישה, מצב בריאות הגוף לפני ההריון, תקופת ההריון מבחינת עונות השנה, שיגרת היום וסוג העבודה, שמירה על כושר ותזונה בזמן ההריון, האם זהו הריון ראשון ועוד.
מה שבטוח, תקופת ההריון נמשכת 9 חודשים בהם נדרשת התייחסות מיוחדת לגוף שמשתנה.

אי נוחות בהריון

תקופת ההריון היא תקופה בה גוף האישה עובר שינויים רבים שאצל כל אישה הם באים לידי ביטוי בצורה ייחודית ואישית. אין ספק שמשקל העובר והבטן הגדלה במהלך ההריון, מפרים את האיזון הפיזי בגוף ומעמיסים משקל על האגן והגב, ובהמשך גם על הרגליים והצוואר. נשים רבות עולות במשקל בתקופת ההריון אחוזים גדולים ממשקלן, הן בגלל ההריון עצמו והן בגלל אכילה רבה יותר, והגוף שלהן משתנה. מצב זה גורם לאי נוחות גדולה במהלך היום ובמהלך שנת הלילה, רבות ההריוניות שסובלות משינה לא רציפה, מסתובבות כל הלילה במיטה ולא מוצאות תנוחה נוחה לישון בה. אי נוחות זו עלולה להתפתח מהר מאוד לכאבים בדרגות שונות עד כדי בעיות בתפקוד היומיומי. אישה שרגילה לישון על הבטן לא יכולה לעשות זאת בגלל המשקל בעיקר בחודשי ההריון המתקדמים, בהם גם מומלץ לישון על הצד כדי לשמור על העובר.

כרית הריון

כרית הריון היא פריט מודרני שלא היה קיים בעבר. כמו עוד הרבה אביזרי נוחות שהומצאו מתוך צורך, גם כרית ההריון פותחה כדי לתת מענה לנשים בהריון שסובלות מכאבי גב ומאי נוחות רבה במהלך ישיבה, שכיבה וכמובן בשעות השינה. במקום לרפד מכל הצדדים את אזור הישיבה או השכיבה בהרבה כריות רגילות שיתמכו באברים השונים, משתמשים רק בכרית אחת ייעודית למטרה זו. הכרית מאפשרת לגוף שינוי מנח באופן בו העומס מחולק ומאוזן יותר בין שני צידי הגוף ובכך מקל על האישה ההרה. הכרית מעניקה תמיכה לאורך כל עמוד השידרה, החל מהצוואר, הכתפיים והגב, ובהמשך לחלק התחתון של הגוף – האגן והרגליים. כך מתאפשרת הקלה בלחץ המופעל על איברי הגוף, ומתאפשרת שינה איכותית יותר.

מבנה כרית הריון

ישנם מספר סוגים של כרית הריון, בהתאם לצורת התמיכה, בהתאמה לגוף האישה ולנוחותה. מומלץ לעשות שימוש בכרית בתקופת ההריון ואפשר גם להשתמש בה לאחר הלידה ככרית הנקה, לתמיכה בשעות רבות של הנקה שגם הן עלולות ליצור עומס על הגב, הכתפיים והזרועות, והכרית יכולה לסייע לתנוחה נוחה יותר ולהקל כאבים. לכן הכריות מפותחות על ידי רופאים מומחים לגוף האדם וגם על ידי יועצות הנקה שממליצות על העיצוב המיטבי. בדרך כלל הכרית היא בצורת האות "ח", כך שבשכיבה על הצד ניתן להשעין על חלקה המרכזי את הראש, ולאפשר לשני חלקיה הצדדיים לתמוך בגב ובבטן ההריונית על ידי יצירת הפרדה ומרווח בין הרגליים כדי להקטין את הלחץ על אזור האגן והגב. ישנן כריות שהן בצורת "בננה" לתמיכה רק בצד הקדמי של הגוף, כששוכבים על הצד  ומחבקים את הכרית, נוצר המרווח בין הרגליים שמקל ומפזר נכון את העומס. גם בכרית כזו ניתן להשתמש בהמשך בזמן ההנקה ואת חלקן ניתן אפילו לסגור לכדי פוף שלם ומעוגל המותאם לישיבת תינוק בתוכו.

גודל כרית הריון

גודל כרית הריון נגזר מהשימוש הרצוי בה ומידות האישה המשתמשת בה – גובה ומשקל. לרוב הכרית אמורה לתמוך בשכיבה כדי לאפשר לגוף שינה עמוקה ורצופה של מספר שעות, ללא התעוררות מאי נוחות. לכן, הכרית צריכה להיות ארוכה כמעט באורך הגוף של האישה, להעניק תמיכה מלאה ולמנוע לחצים על האגן, הברכיים, הגב והצוואר. רוב הכריות הן סימטריות, בדרך כלל במידות רוחב 80 ס"מ או 90 ס"מ ואורך 140 ס"מ, מהראש הנשען על מרכז הכרית ועד קצה הרגל. לנשים מלאות יותר מומלץ הרוחב הגדול יותר. ישנן כריות הריון שרגל אחת שלהן קצרה יותר לתמיכה בגב (80 ס"מ) ורגל אחת ארוכה לתמיכה קדמית בין הרגליים (110 ס"מ), רוחב הכרית 65 ס"מ. מתאים להריון עם בטן קטנה יותר ופחות מתאים לנשים גבוהות. כרית בצורה של "בננה" היא ברוחב 50 ס"מ ואורך 150 ס"מ לאפשר חיבוק עוטף לגוף.

מילוי וציפוי הכרית

ישנן כריות עם צורה "קשיחה" יותר כדי להוות תמיכה ברורה לאזור הכואב, והן שומרות על צורה ונפח לאורך זמן. ישנן כריות מחומר רך יותר כמו מילוי פוך נוצות, הולופייבר או כדוריות קלקר ואז הכרית מתאימה את עצמה אל צורת הגוף, ולא נשארת בצורתה המקורית. באתר תינוקות ניתן לבקש תוספת מילוי כדי שהכרית תהיה יותר קשה. ציפוי הכרית יכול להיות מבדים שונים וכמובן בכל מיני צבעים ודוגמאות, מומלץ שהציפוי יהיה ניתן להסרה ולכביסה. ישנם ציפויים שהם גם אנטי אלרגניים ודוחים קרדית אבק, חשוב למי שסובלת מאלרגיות בעיקר בהריון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron