xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מהשדרה החמישית לסלון הפרטי המצעד יתקיים וירטואלי

מצעד ישראל בניו יורק יתקיים השנה בצורה וירטואלית ב-7 ביוני עקב נגיף הקורונה. הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, דני דיין: "בין הגורמים המנסים ללא הצלחה להפריד בין מדינת ישראל לבין ניו יורק ויהודיה, נוסף השנה וירוס הקורונה אבל גם הוא נכשל במשימה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המצעד בשנה שעברה (דוברות הקונסוליה הכללית בניו יורק)
המצעד בשנה שעברה (דוברות הקונסוליה הכללית בניו יורק)

מצעד ישראל בניו יורק יתקיים השנה בצורה וירטואלית ב-7 ביוני בניו יורק. בין המשתתפים – נשיא המדינה רובי ריבלין ומושל ניו יורק, אנדרו קואומו. הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, דני דיין אמר על המצעד הוירטואלי : "בין הגורמים המנסים ללא הצלחה להפריד בין מדינת ישראל לבין ניו יורק ויהודיה, נוסף השנה וירוס הקורונה אבל גם הוא נכשל במשימה."

מצעד ישראל השנתי בניו יורק, שסוחף אליו מדי שנה עשרות אלפי צועדים ואנשי ציבור בכירים, יתקיים השנה באופן וירטואלי לאור מגיפת הקורונה וההתפרצות הקשה בניו יורק. את המשאיות הססגוניות יחליפו השנה מסכי המחשב, את השיירות יחליפו משבצות המשתתפים ב-ZOOM, והסלבס יצטרפו מהסלון הפרטי. בין המשתתפים- נשיא המדינה, ראובן ריבלין ומושל ניו יורק, אנדרו קואומו. ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, הקונסול הכללי, דני דיין ושחקן הכדורסל, עמרי כספי, ועוד אישים חשובים.

המצעד הוירטואלי יתקיים בעוד פחות משבוע (יום ראשון, 7 ביוני). הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, דני דיין: "בין הגורמים המנסים ללא הצלחה להפריד בין מדינת ישראל לבין ניו יורק ויהודיה נוסף השנה וירוס הקורונה אבל גם הוא נכשל במשימה. המצעד יצעד וירטואלית, אבל האהבה כלפי מדינת ישראל שתופגן בו תהיה גם השנה ממשית מאד. יום המצעד הוא כל שנה אחד הימים המרגשים ביותר עבור ישראלי השוהה בניו יורק. השנה זה לא יהיה שונה."
 
"מצעד ההצדעה לישראל", הינו האירוע הציבורי הגדול ביותר בעולם לתמיכה בישראל המתקיים אחת לשנה בשדרה החמישית בניו יורק, משנת 1964. נציגויות של צועדים מגיעים מאזור המטרופולין של ניו יורק, כמו גם מחלקים אחרים ארצות הברית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x