xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מדוע "תם עידן נתניהו" כבר לא מוקצה בימין? | טור דעה

מהו הגורם שגרם לקלמן ולנוביק ועוד מאות אלפי מצביעי ימין להפנות לנתניהו את הדלת החוצה? ואיך כל זה קשור לפרק הראשון ב"ימי בנימין" של עמית סגל?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
נתניהו בנאום רגע לפני הסגר(צילום: לע"מ)
נתניהו בנאום רגע לפני הסגר(צילום: לע"מ)

"עסקה שתמנע את קיומו של ההליך בבית המשפט מזה ותביא לסיום כהונתו של בנימין נתניהו, תפטור אותנו מעונשו של הפצע המדמם" את הפסקה הזאת (חלק ממנה) לא כתב עיתונאי שעמדותיו בגוש השמאל, גם לא אדם מכת-"רק לא ביבי". את הפסקה הזאת כתב לא אחר מאשר העיתונאי הימני קלמן ליבסקינד.

אותו קלמן כתב ארבעה חודשים אחורה: "את הכרעת הדין יקבל בית המשפט, כפי שצריך להיות במדינה מתוקנת, אבל כדאי לא לעצום עיניים מלראות כיצד המוני ישראלים בחרו להצביע לנתניהו פעם אחר פעם"

הטור של קלמן הקורא לנתניהו לסיים את תקופתו

אם תשוו בין שני הטקסטים, לא תאמינו שמדובר באותו אדם שכתב את שניהם. אז מה קרה לקלמן שפתאום התהפך בדעותיו? ובכן זה לא רק הוא. גם העיתונאי עקיבא נוביק שינה את עמדותיו בנושא. שניהם לא מאופיינים ב"אנשי רק לא ביבי". בטח שלא "אנשי שמאל". אז מדוע שניהם, מעצבי דעת קהל ובין העיתונאים הבכירים בימין- שינו את דעתם ב-180 מעלות?

לאלה שלא מבינים מה השינוי פה בדעה, ראוי לציין כי שניהם, לא היו בצד שחשבו שצריך לפסול את נתניהו לאחר כתב האישום ולפני הבחירות השלישיות מהסיבה שעדיין "המוני ישראלים בחרו להצביע לנתניהו פעם אחר פעם" (קלמן לפני 4 חודשים). גם נוביק אמר אתמול (שני) בשידור בתוכנית של קלמן וסג"ל, כי הצביע לגוש שתמך בנתניהו.

כך ששניהם היו בצד שחשב שאסור לפסול מהסיבה שישראלים מצביעים לו, ועכשיו, שניהם ממליצים לו לפרוש בעד עסקה שתפסיק את המשפט בתמורה לפרישה. שניהם היו בצד שחשב שאסור לפסול מהסיבה שישראלים מצביעים לו, ועכשיו כאשר שניהם ממליצים לו לפרוש בתמורה לעסקה שתפסיק את המשפט, הם נוגדים את מה שאמרו כי פרישתו של נתניהו – משמע זריקה לפח קולות של המוני ישראלים.

נוביק מתארח בתוכנית "קלמן וסג"ל" ומסיבר את עמדותיו

ובכן אז שניהם די מייצגים את ההלך רוח בחלק ממצביעי הימין. לאחרונה בכמה ובכמה סקרים נתניהו ירד לקידומת 2- מספר שלא הכיר כבר חודשים. ובנט לעומתו חצה את רף קידומת 2 וממשיך להיות יציב – מספר שלא הכיר בכלל.

בין שתי הנתונים יש קשר יותר משמעותי ממה שחושבים, כי הוא גם הסיבה שלדעתי קלמן ונוביק ורבים מהימין חושבים שתם עידן נתניהו. כששואלים את מצביעי הליכוד – "למה דווקא נתניהו", הם עונים – "אין מישהו אחר".

ועכשיו, אחרי שנים שלא היה מועמד רציני, יש אחד כזה, בנט. ועם כל הכבוד לבנט, הוא לא התחיל את התנופה בזכותו, אלא דווקא בזכות נתניהו. המשוואה שיצר נתניהו בעמל של עשרות שנים היא: "נתניהו שווה ליכוד, שווה ימין, שווה ראש ממשלת ישראל" – (מתוך הפרק הראשון בסדרה של הפרשן עמית סגל "ימי בנימין") ובכן כנראה שבנט הצליח לפרק את המשוואה בזכות נעלם אחד שנתניהו שכח – עם ישראל. לא הסכמי השלום, לא הפרסומים בטיוח של תיקי נתניהו, לא מתקפה על התקשורת – אף אחד משלושת שפני הזהב של נתניהו הצליחו לו כדי לעלות בסקרים, דבר שכמעט לא קרה מעולם. הסיבה לדעתי כי הוא שכח את הנעלם שבנט פותר – עם ישראל.

הכלכלה המפרכסת, הקרע בעם, הסגר, אי אמון הציבור – כל אלה בנט פותר לפחות כרגע ונתניהו מתעלם. וזוהי הסיבה שלדעתי עיתונאי הימין נוביק וקלמן, ועוד רבים ממצביעי הימין הכריעו כי מבחינתם – תם עידן נתניהו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x