xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מארק צוקרברג לעובדי פייסבוק: "תוצאת הבחירות ברורה כעת ג'ו ביידן הולך להיות הנשיא הבא שלנו"

בניגוד לטוויטר, חברת פייסבוק נותנת קול למיליוני אמריקאים שמתעקשים לכך שהבחירות נגנבו, מארק צוקרברג, בן ה-36, אמר לעובדיו במהלך שיחה לכל הצוותים ביום חמישי כי הבחירות הסתיימו והתוצאה ודאית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

"אני מאמין שתוצאות הבחירות ברורות כעת וג'ו ביידן עומד להיות הנשיא הבא שלנו," אמר צוקרברג לעובדיו, כך דווח באתר BuzzFeed News. "חשוב שאנשים יאמינו שהבחירות היו הוגנות ביסודן, וזה נוגע לעשרות מיליוני האנשים שהצביעו לטראמפ".

צוקרברג במהלך השיחה נשאל כיצד יתמודד עם הממשל החדש, שעשוי להיות עוין בצורה משמעותית יותר כלפי החברה שלו מאשר ממשל טראמפ. אנשי פייסבוק אמרו כי הם חוששים שביידן וצוותו "לא אוהבים את פייסבוק ואת העובדים בחברה".

ביל רוסו, סגן מנהל תקשורת בקמפיין של ביידן, תקף את פייסבוק בסדרת ציוצים השבוע וזעם על החברה בכך שאפשרה למה שהוא כינה "תיאוריות קונספירציה מונחות".

"אם חשבתם כי דיסאינפורמציה בפייסבוק הייתה בעיה במהלך הבחירות שלנו, חכו עד שתראו כיצד היא הורסת את מרקם הדמוקרטיה שלנו בימים שאחרי. תראו מה קרה רק בשבוע האחרון" אמר רוסו, והמשיך עם דוגמאות שלדבריו הראו שפייסבוק איטית מדי למחיקת תוכן מסוים מהימין שמבחינת הדמוקרטים הוא לא נכון.

"אנו נמצא דרכים בתקווה לעבוד יחד," אמר צוקרברג. המתיחות עם פייסבוק הולכת וגוברת מצידם של הדמוקרטים, שטוענים "על מבול מידע שגוי ושקרים שמסתובבים ברשת אודות הבחירות והונאות לכאורה".

צוקרברג אמר כי 120 מיליון איש ביקרו במרכז מידע המצביעים של פייסבוק בשנת 2020, כולל 33 מיליון ביום הבחירות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x