xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מאיגרא רמא לבירא עמיקתא: אהרון קולמן סטודנט מקנזס רק בן 19, זכה במושב מטעם המדינה, אך נאלץ להתפטר בגלל עבר בעייתי

סטודנט יהודי בן 19 זכה במושב מטעם המפלגה הדמוקרטית במדינת קנזס, אך נאלץ להודיע ​​כי הוא יוצא מהמשך המירוץ לאחר שהודה כי הטריד וסחט נערות ברשת כשהיה בחטיבת הביניים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אהרון קולמן: צילום Facebook/Aaron Coleman for Kansas
אהרון קולמן: צילום Facebook/Aaron Coleman for Kansas

בסדרת ציוצים אמר אהרון קולמן כי "מבקריו בגדו בפמיניזם" אך גם הודיע כי יתפטר ממועמדותו למחוז ה-37 של מדינת קנזס, הוא ניצח יריב שמכהן כבר 13 שנים.

קולמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתחרט על מעשי בעבר, ומקווה ללמוד מהם כל הזמן כשאני גדל לאדם שאני מקווה להיות, אבא שלי בבית החולים ומעולם לא ציפיתי לתשומת לב מהסוג הזה. זה יותר מדי. אני צריך להתמקד בטיפול במשפחתי ולשרוד את הדיכאון הגדול של הקורונה".

קולמן רק בן 19, מקנזס סיטי, ניצח בשבוע שעבר את סטן פרונפלטר, 823-809. מה שהוביל למצב שאין מועמד רפובליקני למושב. קולמן, נינו של ניצול שואה, הודה כי קרא לילדה אחת שמנה, ואמר לה להרוג את עצמה. היא אמרה לתקשורת המקומית שהיא אכן ניסתה להתאבד. בנוסף הוא סחט ילדה שנייה, ואיים לשלוח תמונת עירום שלה למשפחתה וחבריה, אם היא לא תשלח לו עוד תמונות שלה, לאחר שסרבה, קולמן שלח את הצילום שהיה לו.

היא אמרה כי היא לא יודעת איך קולמן השיג את התמונה מלכתחילה. אישה שלישית אמרה שהוא התנכל לה "במשך חודשים".

"עשיתי טעויות חמורות בבית הספר התיכון ואני מצטער עמוקות ומתנצל עליהן, התבגרתי הרבה מאז" אמר קולמן בשבוע שעבר.

קולמן אמר כי הוא שלח הודעות התנצלות לקורבנותיו, אך הן לא הגיבו. בעמוד הפייסבוק שלו הוא התייחס למעשי העבר שלו, בפוסט שפרסם ב-17 ביוני, הוא כתב: "ההאשמות כוללות, בריונות, עירום, נקמה וסחיטה, אני רק רוצה להבהיר שכל הטענות הללו הן אמיתיות והן התרחשו רק דיגיטלית, אני מצטער על המעשים האלה והם היו מעשיו של ילד חולה עם בעיות בן 14".

בפוסט הוא ממשיך, ומתאר טראומה שלדבריו חווה במהלך ילדותו ואמר שהוא נגעל עתה ממעשיו בעבר. קולמן היה תחת ביקורת קשה הן מצד תומכיו והן מצד פוליטיקאים מקומיים מהמפלגה הדמוקרטית, לאחר שמעשיו פורסמו, הפוליטיקאים הדמוקרטים דרשו ממנו להתפטר במיידית בטענה שזה לא ראוי שאדם כזה ייצג את המפלגה בבית הנבחרים של קנזס, בנוסף הם טענו כי זה יפגע במפלגה הדמוקרטית בבחירות הכלליות בארצות הברית ב-3 בנובמבר הקרוב

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x