xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

מאז פרוץ הנגיף אלפי הורים לא נפגשו עם ילדיהם

מדיון בישיבת ועדת הקורונה בכנסת, שדנה בנהלי הכניסה לארץ, של מי שבן זוגו אינו אזרח ישראלי. יו"ר הוועדה יפעת שאש-ביטון אמרה, כי על משרדי החוץ והפנים לגבש בתוך שבוע נהלים חדשים, שיאפשרו פתרונות לבני ובנות הזוג לשוב לישראל
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בצד המשבר הרפואי והכלכלי, הביאו סגירת הגבולות והבידוד הנדרש, לנתק בין בני זוג שאחד מהם אינו אזרח ישראלי. על-פי נהלי רשות האוכלוסין, מי שאיננו אזרח ישראלי – לא יכול להיכנס לארץ, גם אם בן זוגו הוא אזרח. היום (שני) דנה ועדת הקורונה בנושא, והיא תנסה להביא לגיבוש נהלים חדשים – שיקלו על המצוקה.

יו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו בליכוד) הדגישה כי "קודם כל תתנו פתרון במקרים המובהקים על מנת שנוכל להקל על אלפי זוגות להתאחד. בהמשך תגבשו פתרון במקרים מורכבים יותר", ודרשה מנציגי משרד החוץ ומשרד הפנים להביא לוועדה בתוך שבוע הנחיות חדשות הכוללות פתרונות לזוגות המפוצלים.

לדברי תמר זנדברג (מרצ) "מדינת ישראל מכירה מזמן, גם בפסיקה וגם בהתנהלות, בזכות למשפחה ולאהבה. זכות יסוד זו קיימת גם אשר אנחנו תחת משבר חסר-תקדים. אבל עתה אין כניסה לישראלי מאז שהמדינה התחילה מדיניות שמיים סגורים, ולא מתאפשרת כניסתם של בני זוג שאינם ישראלים לבני זוג ישראלים".

זנדברג ציינה עוד כי בנוסף הורים שטרם הסדירו את אזרחות ילדיהם יאלצו להשאיר ילדיהם מאחור עם בן או בת-הזוג.

יוליה מילינובסקי (ישראל ביתנו) "אירוע הקורונה יהיה איתנו הרבה זמן, ויש לאפשר לאנשים לנוע, להגיע לארץ ולהתאחד עם משפחות. ההליך הזה של קבלת היתר חריגים הוא סיוט. מי אנחנו שנמנע מאנשים לחיות חיים תקינים?".

ישראל אייכלר (יהדות התורה) ציין כי מי שיוצא מהארץ לבקר בן משפחה חולה – לא יכול לחזור עד 30 יום. איש במשרד הפנים לא מסביר למה צריך להיות 30 יום בחוץ. בנוסף, הוא הלין על כך שתינוקות שלא נרשמו בארץ, לא יכולים להיכנס.

לדברי אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת) "אני מעלה את זעקתם של אלפי אזרחי ישראל שהתחתנו עם נשים או גברים מהשטחים הכבושים של שנת 1967 ואת המשך של סבלם המתמשך מאז חקיקת חוק האזרחות ב2003. כל הבעיות האלו כרגע מוצפות ומתחדדות ביתר שאת עם הקורונה".

דוד אורעד, ציין כי "שירתתי את המדינה כקצין בצוללות, וכיום אני גר בת"א עם בן זוגי הגרמני המתגורר בישראל תחת ויזת עבודה, בתמיכתי. בן זוגי רוצה לצאת כדי לבקר את אביו החולה. הוא יכול לצאת אך לא יוכל לשוב. זה הסיפור הקטן שלי אבל הסיפור הגדול הוא של כל הקהילה הגאה בישראל. הקשר שלנו לא ממוסד כי אנחנו לא יכולים להתחתן פה".

נציג משרד הפנים, יואל ליפובסצקי, ציין כי "אנו מנסים כל הזמן לאשר עוד קבוצות של חריגים, וחס וחלילה אין לנו כל כוונה להפריד זוגות או לפגוע בקבוצה כזו או אחרת. אנחנו לא עושים אבחנה בין המינים בכל הקשור לידועים לציבור. אנחנו מנסים להקל. מפרסמים באתר האינטרנט את ההחרגות באופן השקוף ביותר. מקווה שבימים הקרובים יהיו בשורות בנושא. הרעיון הוא – לאזן בין טובת המדינה לטובת הפרט.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x