xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"מאות מאושפזים": מחלה חדשה החלה להתפשט בהודו

מאות הובהלו לבית חולים באנדרה פראדש בדרום הודו, ודיווחו על בחילות ופרכוסים; צוות מומחים נשלח כדי לחקור את המחלה המסתורית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רופאים בבית חולים אילוסטרציה: צילום Pixabay
רופאים בבית חולים אילוסטרציה: צילום Pixabay

במדינת המחוז אנדרה פראדש שהודו, החלו בימים האחרונים להגיע מאות פניות על מחלה קשה, דבר שהביא לאשפוז בעקבות המחלה המסתורית.

הרופאים המקומיים מנסים להבין מה היא הסיבה שגרמה לכ- 470 אנשים להתאשפז, ולפחות מוות אחד שהגיע לאחר התקף לב. המאושפזים סבלו מכמה תסמינים, בהם בחילות, פרכוסים וחרדה. חלק דיווחו על קצף בפה ועל אובדן הכרה.

כיוון נוסף שהרשויות והצוותים המקומיים בודקים הוא הרעלת מזון או זיהום במי השתייה באנדרה פראדש, אך עד כה בבדיקות של דגימות המים לא נמצאה עדות לזיהום.

בנוסף בבית החולים גם נערכה להם בדיקת חולים, מחשש שהמחלה היא הקורונה, אך הם לא אובחנו כנשאים של נגיף הקורונה, או של מחלות מדבקות אחרות כמו הרפס, צ'יקונגוניה וקדחת הדנגי, כך על פי התקשורת ההודית.

המקרה גרם גם לראש ממשלת אנדרה פראדש לבקר את המאושפזים בבית החולים, ואף לשלוח צוות מומחים של הממשלה הפדרלית כדי לחקור את המחלה המסתורית.

חוץ מהמחלה החדשה הזאת, אנדרה פראדש היא אחת ממדינות המחוז בהודו שנפגעו מהקורונה בצורה הקשה ביותר, עם יותר מ-800,000 איש שנדבקו בנגיף במדינת המחוז עד כה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
09/03/2024 17:29

Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x