xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: מאהל המחאה מול בלפור פונה

מאהל המחאה של חברי תנועת המחאה ׳crime minister’ המפגינים נגד ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, פונה הבוקר על ידי המשטרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

לאחר ששהו שם מיום שישי האחרון, ופונו אתמול אך חזרו, מאהל המחאה של חברי תנועת המחאה ׳crime minister’ ברחוב בלפור פונה על ידי המשטרה היום סביב השעה 6 בבוקר.

בין מנהיגי המחאה נמנים גם תא״ל במילואים אמיר השכל, שנעצר ביום שישי שעבר והוחזק במעצר מספר שעות. בתכנית קלמן ליברמן בכאן רשת התלוננה אחת המפגינות כי המשטרה נהגה בברוטליות ובאלימות, והחרימה ציוד של המחאה ואף ציוד אישי.

דוברות עיריית ירושלים דחתה את הטענות ומסרה: ״לאחר פינוי המאחז ברחוב בלפור אמש, שבו המפגינים והקימו אותו מחדש. לכן הבוקר, שוב, פונה משם הציוד שהוצב ללא היתר ופגע בסדר הציבורי, ע"י אגף האכיפה של עיריית ירושלים ומשטרת ישראל.

יצויין כי כל טענה בדבר שימוש באלימות ע"י אנשי אגף האכיפה כנגד המפגינים, ופגיעה באדם, נבחנה ונמצאה שקרית ומשוללת כל יסוד'.

״חבר הכנסת בוגי יעלון מסר בתגובה לפינוי: "השר לבטחון נתניהו שיסה שוב הבוקר את שוטרי ירושלים ופקחיה כנגד גיבורי מחאת בלפור. בכח, באלימות, בהפחדה, מבלי להציג צו כחוק, ובהשתוללות שגרמה לפציעת אזרחים ולהרס ציוד, מנסה נתניהו לדכא את המחאה ולבצר את הדיקטטורה. זה לא יעזור לו.״

יאיר לפיד הגיב לפינוי: "‏המאהל בבלפור פורק. נתניהו איבד את אמון הציבור ויחד עם זה את האומץ להתייצב מול אזרחים שאומרים לו כל יום את האמת – הוא נכשל. הוא ראש ממשלה לא לגיטימי."

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "התנהלות משטרת ישראל ופקחי עיריית ירושלים אלימה, בוטה ומיותרת. משה ליאון, דורון ידיד ומוטי כהן, עליכם לזכור שתפקידכם הוא לשרת את האזרחים ולאפשר מחאה לגיטימית, ולא את משפחתו של הנאשם בפלילים. התנועה מעודדת את חבריה להשתתף במחאות לשמירה על איכות השלטון וטוהר המידות. יו"ר התנועה, ד"ר עו"ד אליעד שרגא, התקשר הבוקר לאמיר השכל על מנת להציע לו סיוע משפטי ככל שידרש."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x