xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לשכת רוה"מ: הדיונים על החלת הריבונות נמשכים

לאחר הביקורת מימין, ראש הממשלה נתניהו מבהיר כי הדיונים לגבי החלת הריבונות נמשכים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר שעבר תאריך היעד להחלת הריבונות, ובו ראש הממשלה בנימין נתניהו יכול להביא את עסקת טראמפ ובתוכה החלת הריבונות לאישור הממשלה, ולאחר הביקורת הצולבת מימין על אי קיום ההבטחה ביחס להחלת הריבונות, לשכת ראש הממשלה דיווחה היום (רביעי) כי הדיונים להחלת הריבונות נמשכים כרגיל.

בהודעה שמסרה הלשכה נכתב כי: ״ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בדיונים עם האמריקנים ובמקביל קיים היום דיון עם ראש המל"ל והצמרת ביטחונית, זאת במסגרת שורה של דיונים שהתקיימו בנושא. בימים הקרובים יתקיימו דיונים נוספים״.

מוקדם יותר תקף שר הביטחון לשעבר ליברמן את נתניהו בסיור שערך בחאן אל אחמר ואמר: הריבונות הפכה לפארסה, נתניהו לא יחיל את הריבונות", תקף ליברמן.

גם יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האזורית בקעת הירדן דוד אלחייני התייחס לתאריך ולאי החלת הריבונות כמתחייב, ואמר: "הראשון ביולי הגיע. ראש הממשלה התחייב לריבונות מלאה על כל היישובים. נגמרו הדיבורים – עכשיו הגיעה העת למעשים. תושבים רבים שהלכו עמכם לאורך כל הדרך רוצים לראות שאתם מגשימים את חלום ההתיישבות כחלק מריבונות של מדינת ישראל, בלי הקפאת בנייה ובלי מדינה פלסטינית. זהו צו השעה. 'אם לא עכשיו אימתי?!"

גם חבר הכנסת ניר ברקת קרא לראש הממשלה נתניהו להחיל את הריבונות וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כששאלו אותי בקונגרס האמריקאי האם אני צופה אלימות עקב העברת השגרירות לי-ם, השבתי שאני לא חושש מכך ובכל מקרה איומים בטרור ואלימות לא ירתיעו אותנו מלעשות את הדבר הנכון והצודק. החלת הריבונות על יו"ש ובקעת הירדן היא הצעד הנכון והמתבקש מאז ומעולם. אדוני רה"מ, לך בכוחך זה ועשה היסטוריה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x