xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לרכוש ידע וכלים חדשים בתקופת הקורונה

הקורונה עדיין כאן ורבים בישראל, צעירים ומבוגרים כאחד, יושבים בבית מחוסרי תעסוקה אמיתית. כיצד ניתן לנצל את הזמן בימים אלו לטובת למידה ורכישת ידע וכלים חדשים?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
לימודים בתקופת הקורונה // קרדיט: freepik
לימודים בתקופת הקורונה // קרדיט: freepik

כמה חודשים לאחר הגיעו למחוזותינו של הנגיף 19-COVID, הידוע בפי רבים כמגפת הקורונה, נראה כי אנו למדים אט אט לחיות את המציאות השונה שנוצרה עם המגבלות המשתנות הכרוכות בה, כאשר ישנם גם רבים אשר מצליחים אפילו "להפוך את הלימון ללימונדה". מלבד הסכנות הבריאותיות המוכרות לכל, הקורונה גם הביאה עימה משבר תעסוקתי גדול כאשר שלחה למעלה ממיליון ישראלים במהלך התקופה האחרונה לביתם, במסגרת פיטורים / חל"ת, עם סגירה וצמצום הפעילות של עסקים וארגונים רבים במשק, אך השהות הממושכת בבית אינה חייבת להפוך לעניין מתסכל וניתן בהחלט לנצל את הזמן הפנוי שנוצר בכדי לעשות דברים רבים אליהם מצאנו הרבה פחות זמן בעבר.

התפתחות אישית, העשרה ולמידה הם כלים חשובים לא רק בימי קורונה, אולם בעידן בו מקצועות העולם החופשי נבחנים מחדש כמו גם הצורך ברשת ביטחון, לצד זמן פנוי למכביר, הפכו את תחום הסדנאות, הקורסים וההכשרות המקוונות ברשת לפופולריים במיוחד – תחילה היו אלו הגורמים המקצועיים בלשכת התעסוקה שמיהרו להציע למובטלים החדשים הרבים קורסים מקוונים בתחומים שונים, קורסים שנפתחו לציבור בחינם וללא הגבלה, מתוך מטרה לספק כלים ישימים לתעסוקה, ולמעשה להשקיף כבר אל היום שאחרי הקורונה. בין הקורסים הללו ניתן למצוא קורסים בהתמצאות בסיסית ביישומים טכנולוגים נפוצים דוגמת קורס אקסל / וורד, קורס להתמצאות ושליטה ברשתות החברתיות העסקיות וכו'. קורסים נוספים שניתן ליהנות מהם הם קורסי העשרה ולמידה של שפות תוך התמקדות באנגלית עסקית ואנגלית טכנית, וכן קורסים מתחום השיווק והניהול לבעלי עסקים ויזמים.

אפשרות בולטת נוספת להעשרת הידע באופן מקוון היא צפייה בשפע של הרצאות אונליין הזמינות כיום ברשת בתחומים רבים ומגוונים, ולמעשה "מחליפות" את ההרצאות מימי טרום הקורונה שהיו נערכות באולמות צפופים. אפשרות זו מעניקה דינמיקה שונה אך בהחלט תורמת ומועילה, כאשר מומחים רבים, גורמי מקצוע, אנשי ציבור ותקשורת, מובילי דעה ואחרים בוחרים לנצל היטב את הטכנולוגיות החדשות שצצו בחיינו (זוכרים שעד לא מזמן לא ידענו בכלל מה זה "זום"?) לטובת קיום הרצאות מרתקות הזמינות לכל באופן מקוון ונוח, ללא צורך לצאת מן הבית, לחפש חניה ולהתקהל, ניתן לזכות בהעשרה אישית וידע חדש רב במבחר נושאים. לרוב גם נגלה כי מחיר ההרצאות הללו נמוך משמעותית ממחירן במתכונת הקודמת הרגיל וחלק לא מבוטל מהן גם מועברות בחינם לגמרי ללא עלות. מכאן כי סביר להניח כי מדובר באחד הכלים שיישארו עימנו גם אחרי שהקורונה תחלוף מן העולם, במהרה בימנו.

>> מעוניינים להירשם לחוגים והרצאות מרתקות בעלות סמלית? לחצו כאן.

לבסוף, בל נשכח את הדרך הישנה והטובה ללמידה ולהעשרה אישית – ספרים כמובן. אותם ספרים עבי כרס, בעלי ריח ייחודי ושאינם צורכים שום סוללה או חבילת גלישה, ועדיין מסוגלים לספק לאדם מאגרי ידע עצומים, העשרה ולמידה, וזאת לצד חוויה ביתית נוחה ומרגיעה המעבירה שעות ארוכות כהרף עין. גם בעידן האינטרנט והרשתות, אל תמהרו לפסול אופציה זו, נסו לתפוס לכם ספר בנושא או תחום שקרוב לליבכם ותופתעו לגלות את עצמכם שוקעים לתוך שעות של מנוחה ושקט מרתק שלבסוף גם יניב ידע חדש ועניין רב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x