xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעקבות המשבר מול האיחוד האירופי: בריטניה תטיס את החיסונים במטוסי צבא

המו"מ בין בריטניה לאיחוד האירופי נמצא במבוי סתום לקראת 1 בינואר, ומחשש לעומס על הנמלים נערכת הממשלה למשלוחים אוויריים של החיסון; "אפשר להגיע להסכם הוגן"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

בשבועות האחרונים מאז הודעת החברות על פיתוח חיסון לקורונה, בבריטניה מתקיימות הכנות רבות לחיסון. בין יתר ההכנות, בממלכה מתכוונים להטיס את החיסונים מבלגיה אל בריטניה בעזרת מטוסי צבא, כדי להימנע מעיכובים אפשריים בנמלי הממלכה בעקבות הברקזיט.

על פי גורמים במשרדי הבריאות וההגנה בבריטניה, מסת החיסונים הגדולה יובאו מהאוויר החל מ-1 בינואר, כך על פי הדיילי מייל. גורם במשרד הבריאות אמר כי לאחרונה התקיימו פגישות בין גורמי צבא לבין כוח המשימה של הממשלה לחיסוני הקורונה כדי לדון בתכנית, שנתנו עדיפות להעברה מהירה של מנות החיסונים.

ההכנות להעברת החיסונים דרך האוויר, מראות כי השרים נערכים להפרעות חמורות בנמלים בין אם או בלי הסכם עם האיחוד האירופי, ורוצים למנוע עיכובים בהעברת החיסונים בכל תרחיש שהוא. אך עדיין ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ונשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, הכריזו על חידוש המשא ומתן. "בקושי נותר זמן ואין ספק שייתכן שהתהליך הזה יסתיים ללא הסכם", גורם בכיר בממשלה אומר.

"זאת ההזדמנות האחרונה. אפשר להגיע להסכם הוגן, אבל זה יכול לקרות רק אם האיחוד האירופי יהיה מוכן לכבד את העקרונות הבסיסיים של ריבונות ושליטה", הוסיף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x