xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לפני העימות: טראמפ דורש בדיקת סמים לביידן

בראיון שהעניק אתמול הנשיא טראמפ, הוא דרש לבדוק אם ביידן נוטל סמי המרצה, וזאת אחרי שביידן קצר שבחים מפתיעים על נאומו בוועידה הדמוקרטית, דוברו של ביידן "ג'ו מסוגל לדבר בכנות בלי לקחת סם אמת"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ג'ו ביידן (צילום מסך)
ג'ו ביידן (צילום מסך)

נשיא ארצות הברית דורש מיריבו הפוליטי לערוך יחד איתו בדיקת סמים לפני העימות הטלוויזיוני הראשון ביניהם, שייערך בסוף החודש הבא. 

הפרשנים בארצות הברית אומרים כי זהו עוד ניסיון של טראמפ להציג את ביידן כאדם סנילי שכוחותיו אינם עומדים לו עוד ושאינו כשיר מבחינה פיזית לכהן כנשיא ארה"ב.

בראיון ל-Washington Examiner שפורסם אמש (יום ד') ושבו קרא טראמפ לערוך לו ולביידן בדיקת סמים לפני העימות, הוא טען שלאחרונה שם לב לשיפור פתאומי בהופעותיו של המועמד הדמוקרטי.

בראיון לא הביא טראמפ הוכחות לכך שביידן משתמש בסמים ממריצים כלשהם, והסתפק במקום זאת באמירה: "אני די טוב בדברים האלה". גם ב-2016 טען טראמפ שהילרי קלינטון "מתדלקת" את עצמה, כלשונו, לפני העימותים, וקרא לה לעבור בדיקת סמים. בקמפיין שלה סירבו.

דובר הקמפיין של ביידן אנדרו בייטס מסר ל"פוקס ניוז" בתגובה על הטענות של טראמפ: "אנחנו יודעים שלטראמפ קשה להאמין שזה אפשרי, אבל ג'ו ביידן מסוגל לדבר בכנות בלי לקחת סם אמת. נשמח לראות את טראמפ עושה אותו הדבר".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x