xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לפיד: "התכנית הכלכלית חייבת להתחיל בקיצוץ מספר השרים"

לאחר הצהרת נתניהו וחשיפת התכנית הכלכלית, יושב ראש האופזיציה יאיר לפיד תוקף את התכנית ואת ראש הממשלה ואומר: "מי שהקים ממשלה של 36 שרים ובאמצע משבר עסק בהטבות המס של עצמו, שלא יספר לנו על לקיחת אחראיות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

‏לאחר הצהרת ראש הממשלה נתניהו, וחשיפת התוכנית הכלכלית, ראש האופוזיציה ויושב ראש יש עתיד, יאיר לפיד הגיב לתכנית וכתב: ״מי שהקים ממשלה מנותקת של 36 שרים ו-16 סגני שרים ובאמצע המשבר עסק בעיקר בהטבות המס של עצמו, שלא יספר לנו על ״לקיחת אחריות מלאה״.

״התוכנית הכלכלית -חייבת להתחיל מדבר אחד שבלעדיו שום דבר לא יצליח: קיצוץ מספר השרים ומשרדי הממשלה.״ הסביר לפיד.

״טענת נתניהו לפיה הטיפול בצד הבריאותי של הקורונה היא ״הצלחה כבירה״ עומדת בסתירה מסוכנת לנתוני התחלואה ולכשלון הגמור של מערך הבדיקות והחקירות האפידימולוגיות.״

״תלונותיו על הבירוקרטיה הממשלתית מעלות את השאלה מי בעצם היה ראש ממשלת ישראל ב-11 השנים האחרונות? את דמי האבטלה לעצמאים כזכור הוא הפיל בכנסת כבר לפני שבועיים.לגבי המענקים – רוב הציבור מחכה עדיין לשתי הפעימות הקודמות. יש לקוות שהפעם זה ייראה אחרת.״ סיכם לפיד.

יו״ר מרצ ח״כ ניצן הורוביץ בתגובה לתכנית הכלכלית: ״תכנית נטולת מעוף, ללא מנופי צמיחה ובלי כיוון יציאה ברור מהמשבר. שוב ילכו הסכומים הגבוהים לחברות הגדולות ולא לעסקים הקטנים שנמצאים על סף קריסה, אם נתניהו היה נערך לגל השני במקום להתעסק בסיפוח ובהטבות מס לעצמו, הכלכלה הישראלית הייתה נמצאת היום במקום אחר״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x