xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לפיד לחברי מפלגתו:"הולכים לבחירות בשנה הקרובה"

יאיר לפיד קיים הערב שיחת זום עם צעירי יש עתיד. בשיחה דיבר על עתיד המפלגה ועל תיוגה "כתל אביבית בלבד". גם על שותפיו לשעבר לא חסך ביקורת: "גנץ ואשכנזי בגדו בערכים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
יאיר לפיד בשיחה (צילום מסך)
יאיר לפיד בשיחה (צילום מסך)

יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, קיים הערב (חמישי) שיחת זום עם צעירי המפלגה. לפיד טען בפני הנוכחים כי להערכתו – כבר השנה יתקיימו בחירות. לדבריו הקואליציה נבנתה באופן עקום, ומה שעקום סופו להתמוטט. עוד הוסיף לפיד כי חוסר הערכיות של הממשלה משפיע גם על אנשים טובים שבפנים. וכי נתניהו השיג דרך גנץ ואשכנזי ליגיטמציה ציבורית בשביל המשפט שלו וכעת הוא כבר לא צריך אותם.

לפיד נשאל על הסיכוי לשמות גדולים שיכנסו לזירה הפוליטית ויעשו מפץ פוליטי כמו שקרה כשגנץ ואשכנזי נכנסו: "לא יהיה אדם כזה בקרוב, על גנץ ואשכנזי זה ריחף במשך תקופה, כרגע זה אולי רק גדי אייזנקוט שקצת מסתייג. ומקורביו טוענים כי הוא מרגיש כי "הרגו את תואר הרמטכ"ל" בעקבות מהלכי גנץ ואשכנזי"

עוד הוסיף לפיד כי גם אם יבוא אנשים כאלה, לא יהיה חיבור כמו עם כחול לבן, לדבריו "גמרנו להיות מספר 2, אנחנו נוביל ואני אנהיג" עוד הוסיף לפיד כי אם אנשים ראויים ירצו להיכנס הם מוזמנים למפלגת יש עתיד. "אנחנו גמרנו לא טוב עם כחול לבן ולא נחזור על טעויות העבר"

לפיד נשאל על כך שאנשים טובים לא רוצים להתעסק בפוליטיקה כי היא מלאה באנשים מגעילים והשיב כי דווקא מהסיבה הזו אסור להפקיר את הזירה, אם יש אנשים טובים הם חייבים להיכנס להילחם ולא להשאיר את הזירה למגעילים, אחרת המגעילים יחליטו בשבילנו על עתיד ילדינו. עוד הוסיף כי הוא צריך לשכנע את כל אותם המיואשים ממצב הפוליטיקה להיכנס להילחם כדי לנצח את המגעילים.

על שיתוף הפעולה עם מפלגות אחרות אמר לפיד כי ברור שלא יסכימו על הכל "מי שנסכים איתו על הכל יהיה ביש עתיד" השותף המרכזי יכול להיות הליכוד בלי נתניהו, גם ישראל ביתנו יכולים להיות שותפים רציניים למרות שהם קצת קיצונים נגד ערבים. על החרדים אמר כי עם ש"ס אפשר לדבר כי הם מתגייסים ועובדים בניגוד ליהדות התורה, על בנט אמר כי צריך לראות לאן הוא מתקדם, הוא מנסה למשוך את ימינה לכיוון הליברלי, לדבריו הוא תמיד אהב לשתף פעולה עם בנט. על כחול לבן אמר לפיד כי הוא לא מאמין שהם יהיו קיימים בבחירות הבאות. על כך שיש עתיד מצליחה לשרוד אמר לפיד "יש רק שלוש מפלגות שקיבלו דו ספרתי שלוש פעמים ברצף, אחת מהם זה יש עתיד, מפלגת מרכז מסוגלת לנצח"

על תיוג מפלגתו כמפלגה תל אביבית אמר כי זה לא נכון בכלל, רוב הרשימה מורכבת מאנשי פריפריה, בנוסף טען כי להיות אזרח המרכז זה לא עלבון וגם הם חלק ממדינת ישראל ואזרחים טובים, עם זאת טען לפיד כי מפלגתו מחוברת לכל אזורי המדינה ללא יוצא מן הכלל

גם על סוגית אלימות כלפי נשים וייצוגן בפוליטיקה דובר בשיחה, לפיד טוען כי חברות הכנסת של יש עתיד מקדמות מהלכים אלו להגנה על נשים נפגעות אלימות, "הצבענו בעד אזיק אלקטרוני לגברים מכים ואני בעד החמרת ענישה דרמטית" על נושא הייצוג התפאר כי במפלגתו יש את ייצוג הנשים הכי גבוה ואת מטה הנשים הכי פעיל, עם זאת הוא לא מאמין שהדרך לשיוויון תהיה דרך שריונים ברשימה, לדבריו הם ניסו לקדם חוק שיתמרץ מפלגות שמשלבות נשים ברשימה, אך בכנסת הקרובה החרדים יעצרו את זה כי הם אוסרים על נשים לרוץ.

"גנץ ואשכנזי בגדו בערכים"

לפיד נשאל אם יש סיכוי שיצטרפו בהמשך לממשלה והשיב "לעולם לא". לדבריו גנץ ואשכנזי בגדו בערכים והוא לא יעשה זאת. הוא טוען כי הם לא יכולים להשפיע מבפנים על השחיתות כי אם הם בפנים הם חלק ממנה. "אאבק על מה שאני מאמין, להיכנע זה לא מדיניות" על השאלה אם יש סיכוי לנצח השיב לפיד כי הם כבר ניצחו פעמיים והוכיחו שמפלגת מרכז יכולה לנצח, "אמנם גנץ היה שם, אבל כל המטות והשטח היו של יש עתיד, מתוך 147 מטות, רק 2 עזבו ואחד כבר חזר, זה היה ניצחון שלנו" נצטרך להחזיר לתודעה שיש סיכוי לנצח וכך נביא אנשים וננצח באמתף "ניצחנו כי היינו נחושים ונעשה זאת שוב"

איך דואגים שלא יהיו האוזרים והנדלים ואורלי לויים שיערקו?

"אצלנו יש אנשים ערכיים ולא טקטים, חוץ מפנינה תמנו שטה שערקה וגם היא כבר מתחרטת לא היו אצלנו בעיות של עריקים" לטענתו, הוכח כבר שלהביא אנשים בשביל טקטיקה לא עובד וזה מתנפץ.

גם על הנושא המשפטי דיבר לפיד, הוא טוען כי יש היגיון רב בהפרדת היועץ המשפטי לממשלה לשני תפקידים – התובע הכללי והיועץ המשפטי. אך אם זאת הוא מדגיש כי לא ניתן לדון רק על נושא אחד. לדבריו, אפשר לדבר על כל מערכת המשפט בכללי, אך אם מדברים רק על נושא אחד זה משרת בעלי אינטרסים שחפצים בפירוק מערכת החוק.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
23 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
23
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x