xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

למרות התנגדות האוצר: רוה"מ מקדם תוכנית מענקים חדשה

לאחר התוכנית הכלכלית שהוצגה בתחילת השבוע, ראש הממשלה ויועצו אבי שמחון שוקדים על תוכנית חדשה שתחלק כסף לכל אחד לחשבון הבנק לפי מספר ילדים. בכירים באוצר מתנגדים לתוכנית.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר הצגת התוכנית הכלכלית בשבוע שעבר, והתחלת הגעת הכסף מהתכנית הכלכלית שעלותה כ-80 מיליארד שקל, ראש הממשלה ושר האוצר מתכננים לחלק כסף לכל משק בית, בדומה למה שהוכרז עליו בערב פסח.

את התכנית מקדם משרד ראש הממשלה, כל אזרח יקבל מענק של מאות שקלים לתוך חשבון הבנק. ‏לפי התכנית שמקודמת בסכום כולל של 6 מיליארד ש"ח, משפחה עם ילד אחד צפויה לקבל מענק חד פעמי של כ-2,000 ש"ח, משפחה עם שני ילדים 2,500 ש"ח ומשפחה עם שלושה 3,000 ש"ח. רווקים יקבלו סכום של 750 ש"ח. כך דווח בכאן.

עוד דווח בכאן על ידי ליאל קייזר, כי ‏בהנהלת משרד האוצר רותחים על ההצעה הזאת שמוביל יושב ראש המועצה הלאומית לכלכלה אבי שמחון, לטענתם של אותם גורמים, מטילה נטל אדיר על הקופה הציבורית, מפנה כסף למי שלא בהכרח נפגעו מהמשבר ומדיפה ריח פוליטי.

כחול לבן הגיבו לתוכנית המענקים: ״כל חיזוק כלכלי לאזרחי ישראל מבורך, אך צריך לעגן זאת בתכנית אחראית וארוכת טווח שתבטיח שגם בשנה הבאה פרנסתם וחוסנם ישמר. באשר למענקים – כחול לבן תומכת בהזרמת כסף ישירות לאזרחים, אך יש לעשות זאת בדגש על מי שפרנסתו נפגעה – מובטלים ומשפחות שזקוקות לכך. נדון בכך בהמשך בממשלה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x