xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

למרות השינוי בנהלי השחרור לחולי הקורונה במרפאות לא קיבלו אותם

מרפאות רבות עדיין לא קיבלו את ההוראה החדשה, ולא משחררים חולים, למרות שחלקם נמצאים בבידוד כבר מעל 60 יום, המחלימים מתלוננים על האפליה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בדיקת קורונה אילוסטרציה (צילום דוברות מד"א)
בדיקת קורונה אילוסטרציה (צילום דוברות מד"א)

בהמשך לחשיפת חדשות DFN על שינוי נהלי משרד הבריאות בנוגע לחולים מעל 30 יום, שלפי הנהלים החדשים כל חולה שלא שהה באשפוז ובלי תסמינים ביומיים האחרונים יכול לצאת מהבידוד גם ללא שתי בדיקות שליליות, כעת מתברר שההוראה לא הגיעה לכל מרפאות הקורונה, ולמרות שינוי הנהלים, ישנם חולים שעומדים בכל הקריטריונים ועדיין לא שוחררו מבידוד.

כזכור, אתמול נחשף בחדשות DFN על שינוי דרמטי בנהלי משרד הבריאות, לפי מחקר שנעשה חולים מעל 30 יום הסיכוי שהם עדיין מדבקים הוא אפסי, ולכן ניתן לצאת מהבידוד גם ללא שתי בדיקות שליליות כפי שהיה עד היום.

שינוי נהלים אלו צפוי לחסוך כמות גדולה של בדיקות חוזרות שנעשות לחולים שנמצאים בבידוד שבועות ארוכים, חלקם עברו יותר מ 60 יום בבידוד, מכיון שלכל חולה נערך לפחות בדיקה אחת לשבוע, כך שהמהלך של שינוי הנהלים עשוי להפחית במידה מסוימת את העומס על המעבדות.

כפי שכבר פורסם בעבר, במחקרים שנעשו בדרום קוריאה על חולים שיצאו חיוביים בבדיקת מטוש גם לאחר החלמה מלאה, נמצא שלמרות התוצאה החיובית, הם לא מדבקים, לדברי החוקרים מדובר בשאריות של הוירוס שאינו פעיל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x