xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

על רקע השיא ששבר: ראש ממשלת יפן בבית חולים

שינזו אבה הפך היום לרה"מ היפני בעל הכהונה הרצופה הארוכה ביותר, אבל יש חשש כבד לבריאותו: בפעם השנייה בתוך שבוע עבר בדיקות, ובמדינה מדווחים שהוא מקיא דם ונראה תשוש; "הוא עובד יותר מדי וחייב לנוח"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

שינזו אבה, ראש ממשלת יפן הגיע בפעם השנייה זה שבוע לבדיקות בבית החולים. בתקשורת היפנית נפוצו השערות שהוא סובל מהתפרצות מחודשת של מחלת קוליטיס כיבית (מחלת מעי דלקתית). הוא סבל ממחלה זו כבר בכהונתו הראשונה, לפני יותר מעשור, וההתפרצות ההיא תרמה אז להחלטתו להתפטר מראשות הממשלה אחרי שנה אחת בלבד בתפקיד.

הגעתו של אבה לבית החולים היום באה בדיוק ביום שבו שבר את שיא הכהונה הרצופה לראש ממשלה ביפן – 2,799 ימים. אבה כיהן כאמור כהונה קצרצרה אחת, בת שנה, כראש הממשלה החל מיולי 2006, וב-2012 שב לתפקיד. כעת הוא נמצא בעיצומה של כהונתו הרצופה השנייה. היום שבר את שיא הימים הרצופים בתפקיד ראש הממשלה שבו החזיק דודו מדרגה שנייה, אייסקו סאטו, שכיהן בשנים 1972-1964.

למרות ההיסטוריה שעשה, התמיכה הציבורית בממשלתו הגיעה כמעט לשפל בצל משבר הקורונה והאופן שבו ניהל אותו. סקר שפרסמה אתמול סוכנות הידיעות היפנית "קיודו" מלמד ששיעור התמיכה בממשלתו של אבה עומד על 36% – השיעור השני הכי הנמוך מאז חזרתו לשלטון ב-2012.

דאגה בנוגע למצבו של אבה בן ה-66 התעוררה כבר ביום שני שעבר, 17 באוגוסט, כשראש הממשלה הגיע לביקור לא מתוכנן באותו בית חולים שבו טופל אחרי התפטרותו לפני יותר מעשור. בביקורו שם בשבוע שעבר שהה במתקן במשך יותר משבע שעות, ועוזריו אמרו שהוא עובר בדיקות – אך לא הסבירו אילו. את הבדיקות השגרתיות שלו הוא השלים כבר ביוני השנה, ולפיכך עלו תהיות בנוגע לנסיבות ההערכה המחודשת שנערכה לו.

דובר ממשלת יפן יושיהידה סוגה אמר היום לכתבים כי הוא עצמו רואה את אבה מדי יום ולא הבחין בשינוי כלשהו אצלו. כשנשאל אם אבה יוכל להשלים את כהונתו הנוכחית, הוא השיב שראש הממשלה עובר את הבדיקות כדי לשמור על בריאותו ולוודא שיוכל להשלים את הכהונה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x