xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

למרות הקריאה: יועציו של טראמפ מבהירים כי הבחירות יתקיימו כמתוכנן

למרות הקריאה של הנשיא טראמפ לדחות את ההצבעה בשל החשש מזיופים. לדברי ראש הסגל, "טראמפ לא בחן את הדחייה - הבחירות יתקיימו כמתוכנן והוא ינצח"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ - צילום: הבית הלבן
הנשיא טראמפ - צילום: הבית הלבן

בניגוד לקריאה של טרמאפ ובכירי המפלגה הרפובליקנית לדחות את הבחירות לנשיאות בבית הלבן, יועציו של טראמפ הבהירו אתמול (ראשון) כי הבחירות יתקיימו כמתוכנן בנובמבר.

"הבחירות יתקיימו ב-3 בנובמבר, אין שום ספק בכך. גם הנשיא טראמפ רוצה את זה" טען ג'ייסון מילר, יועץ הקמפיין של טראמפ, בראיון לרשת "פוקס ניוז". לטענתו, "החשש הוא מפני המושלים הדמוקרטים, שמנסים להאריך את מערכת הבחירות באמצעות קידום ההצבעה בדואר, ולדחות את תאריך היעד לשליחת פתקי ההצבעה עד אחרי יום הבחירות".

כזכור, בשבוע שעבר לדחות את יום הבחירות המתוכנן ל-3 בנובמבר, וזאת על רקע החשש מפני התרת הצבעה בדואר בשל משבר הקורונה. לדבריו, ההצבעה בדואר – שנועדה למנוע התקהלויות בקלפיות – עלולה להוביל לזיופים חמורים בתוצאות ההצבעה. "אם נאפשר הצבעה בדואר, בחירות 2020 יהיו הכי מועדות לזיופים ורמאות אי פעם" טען טראמפ בטוויטר. "זו תהיה מבוכה עצומה לאמריקה. עלינו לדחות את הבחירות מנובמבר כדי שאנשים יוכלו להצביע בבטחה, בצורה הנכונה והמוכרת".

הציוץ שבו טראמפ קרא לדחית הבחירות

בנוסף ליועץ הקמפיין של טרמאפ, גם ראש הסגל בבית הלבן, מארק מדוז, אמר בראיון לרשת CBS כי טראמפ אמנם חושש מפני זיופים בהצבעה בדואר, אך לא מעוניין בדחיית הבחירות. "טראמפ לא בחן את האפשרות של דחיית הבחירות – הם יתקיימו ב-3 בנובמבר, והנשיא טראמפ הולך לנצח" טען. "הבעיה היא שאם ננסה לשנות את הליך ההצבעה ולשלוח מיליוני פתקים בדואר, יהיה בסוף עיכוב במסירת התוצאות, כי שירותי הדואר לא ערוכים למצב הזה. עלינו לוודא שההצבעה תיעשה בצורה נכונה, שפתקי ההצבעה יגיעו מהבוחרים לקלפיות מבלי שמישהו יתערב בדרך ויזייף את קולות הציבור".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x