xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

למרות הביקורת: סין לא מתנצלת על מסיבת הבריכה בעיר הנגיף

תמונות מפארק מים בווהאן, שבהן נראו המוני סינים חוגגים בצפיפות אדירה ובלי מסכות, גרמו להרמת גבות בעולם. בייג'ינג דוחה את הביקורת: "אין שום בעיה, זו הוכחה שניצחנו את הנגיף".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסיבה אילוסטרציה: צילום Pixabay
מסיבה אילוסטרציה: צילום Pixabay

התקשורת הממלכתית והמשטר הסיני סירבו היום(חמישי) להתנצל על מסיבת הבריכה שהתרחשה ווהאן, העיר שממנה התפרץ נגיף הקורונה לשאר העולם.

מסיבת הבריכה בפארק המים "מאיה ביץ'" נערכה למעשה כבר ב-11 ביולי, אבל תמונותיה נפוצו רק בימים האחרונים. המסיבה נערכה במסגרת פסטיבל מוזיקה אלקטרונית, ובתמונות ממנה נראו החוגגים רוקדים בצפיפות רבה וצפים בסירות בתוך בריכה. גולשים הביעו זעם על היעדר הריחוק החברתי בין החוגגים ועל העובדה שאיש לא נראה בתמונות עוטה מסכה.

התמונות מהמסיבה נעשו מהר מאוד ויראליות, והם נתפסו בעיני רבים כעדות לרשלנות סינית ולחוסר כבוד כלפי מדינות אחרות בעולם, שממשיכות גם עתה להתמודד עם הנזק העצום שגרם הנגיף.

דובר משרד החוץ הסיני, ז'או ליג'יאן, התייחס היום לביקורת ואמר שהתמונות ממסיבת הבריכה מראות שסין כולה רשמה "ניצחון אסטרטגי" במאבקה בקורונה: "שמעתי שבמדינות באירופה ובצפון אמריקה אנשים היו המומים מזה", אמר לעיתונאים. "אני מקווה שבאמצעות הצילומים האלה תוכלו גם לספר להם את הסיפור האמיתי על סין, כדי שהם ילמדו על המצב האמיתי במאבק של סין נגד הקורונה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x