xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ליצמן על התנהלות הממשלה: "יש לי ביקורת על ההתנהלות עכשיו"

שר השיכון מתייחס לריבונות שהייתה אמורה לחול השבוע: "לא צריך לעשות מזה עסק כרגע ולשבור את הדברים. אני חושב שנתניהו באמת רוצה, ואני לא בטוח שגנץ לא רוצה, השאלה מה יהיה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram


שר הבינוי והשיכון, יעקב ליצמן בראיון מקיף לשרית כהן אביטן ב"מקור ראשון". ליצמן תוקף את ההתנהלות המקלה של הממשלה שגרמה לזינוק החולים בקורונה: "יש לי ביקורת על ההתנהלות עכשיו", הוא אומר, "אני חושב שאיחרו בטיפול בגל השני, והיו צריכים לעשות צעדים יותר קיצוניים".

למרות הביקורות, הוא שיבח את השר הבריאות החדש, יולי אדלשטיין ואת המנכ"ל החדש חזי לוי "עשו כמיטב
יכולתם, אבל מה שקרה פתאום שפתחו בבת אחת את כל הדברים – השחרור היה מהיר מדי וגדול מדי. בחלק מהדברים תמכתי, אבל לא היה נכון לעשות את זה בהיקף הזה. הלכו הכול לפי הכלכלה, אני לא חושב שהכלכלה צריכה לנהל את הדברים במדינה".

השר גם מתייחס על הביקורות מצד שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט "אני מניח שיש לו טענות צודקות וכאלה שהן לא כל כך צודקות. אם היה יושב בקבינט הוא היה מקבל תשובות. אני בטוח שהוא צריך להיכנס לקואליציה ואז הכול יסתדר".

על האפלייה נגד הציבור החרדי: "אני יודע דבר אחד, אני מסתובב בשכונות החרדיות, אני גר שם, מתפלל בבוקר בבית כנסת גור, וכולם לובשים מסכות, כולם מקפידים על הנהלים. להגיד לך מאיפה באה ההתרבות של הקורונה במגזר החרדי? זה בא ממקורות חוץ לצערי הרב. אני מניח שיעשו את הבדיקות ויגלו מאיפה זה הגיע ומה צריך לעשות. בינתיים אני לא מפחד שיחמירו קצת".

השר גם כמובן מתייחס לריבונות שהייתה אמורה לחול השבוע: "לא צריך לעשות מזה עסק כרגע ולשבור את הדברים. אני חושב שנתניהו באמת רוצה, ואני לא בטוח שגנץ לא רוצה, השאלה מה יהיה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x