xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ליצמן מאשים את משה בר סימן טוב בבהלת יתר

השר לשעבר יעקב ליצמן האשים את מנכ"ל משרד הבריאות היוצא משה בר סימן טוב בבהלת יתר, וגרם לסערת רשת. ההוכחות כלפי השר לשעבר, מראות אחרת.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר יעקב ליצמן נכנס אתמול לתפקידו כשר הבינוי והשיכון ונפרד ממשרד הבריאות שבראשו עמד חמש שנים. בראיון ליעקב אייכלר בכאן רשת ב' האשים שר הבריאות לשעבר את מנכ"ל משרדו לשעבר משה בר סימן טוב בבהלת יתר. הדברים של ליצמן כמובן עוררו סערה לא פשוטה ברשת, וכללו האשמות קשות מצד פוליטיקאים ועיתונאים כנגד האשמת ליצמן.

בראיון אמר השר לשעבר: "'גם אני חשבתי ככה שהיתה בהלת יתר כשהמנכ"ל שלי אמר שעלולים להיות עשרת אלפים מתים. צעקתי בישיבת הממשלה בנוכחותו שזה לא יהיה. ראש הממשלה קיבל את ההגזמה הזו ונענה לפחדים של המנכ"ל, אני לא בא אליו בטענות כי בסך הכל המצב מצוין".

אך מאחורי הסיפור של ליצמן מסתתר משהו חבוי מעט. בראיונות שנערכו עמו התגאה השר ליצמן בפעולה הנחושה והמהירה שלו בתחילת משבר הקורונה. בראיון שנערך איתו לפני שבועיים אמר ליצמן דברים אחרים לגמרי. רק לפני שבועיים הוא אמר: "כשר הבריאות הייתי מהראשונים לזהות את הסכנה".

בראיונות נוספים שנערכו עם השר לשעבר הוא התגאה בכך שסגר את השמים מוקדם וזיהה את הסכנה מוקדם. אך אתמול, כאמור, כבר האשים ליצמן את מנכ"ל משרדו לשעבר בהפחדת יתר.

בתגובה לראיון הגיב חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "צריך להודות על האמת: יש גם צד שני לבעיית המשילות והפקידוקריה של ישראל – נבחרי ציבור שבורחים מאחריות ומגלגלים אותה על הפקידים עובדי הציבור כשזה נח להם."

העיתונאי ישי שנרב הגיב לראיון בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ליצמן הוא מקרה קצה דוחה במיוחד של התופעה שהתחילה לרווח במחוזותינו: הכחשה בדיעבד של מוראות המגפה וניסיון לצייר את זה כפסיכוזה המונית שבה כולנו הובלנו בכחש בידי ביבי את ברסי הפאניקרים. זה טמטום מבחינה לוגית, השוואתית ועניינית. לא ייאמן שאקדמאים ועיתונאים מפמפמים את ההבל הזה."

בתגובה הדף משה בר סימן טוב את הטענות של ליצמן. בשיחה עם N12 הגיב השר כי הוא מכבד את השר לשעבר אך הוסיף כי: "אני בטוח שהמציאות הייתה אחרת אם לא היינו נוהגים כך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x