xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ליברמן תוקף: ״נתניהו מוכן לגרור את ישראל למלחמת אחים״

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו לנוכח הנאום שנשא בפתח משפטו. ״נתניהו מוכן לגרור את ישראל למלחמת אחים״ עוד הוסיף ליברמן: ״אצל נתניהו הכל קשור לענייניו האישיים״.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, מי שהיה יד ימינו של נתניהו שנים רבות, תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בחריפות בראיון בכאן רשת ב׳.

בראיון לאריה גולן ברשת ב׳, התייחס אביגדור ליברמן לפתיחת משפטו של ראש הממשלה נתניהו ולנאום התקיף שנשא בפתח פתיחת משפטו בבית המשפט בירושלים. ״כל ההצגה – דבר מבהיל. נתניהו מוכן לגרור את ישראל למלחמת אזרחים. לא היה שום דבר בנאומו חוץ משיסוי והסתה. הוא אומר דבר אחד ועושה בדיוק ההפך״.

בהמשך התייחס יושב ראש ישראל ביתנו להחלת הריבונות ולהבטחה של ראש הממשלה נתניהו אתמול (שני) בישיבת הסיעה בכנסת, בה אמר כי התכנון להחיל ריבונות בראשון ביולי עומד על קנו. "כבר לפני כמה חודשים רצינו להחיל ריבונות, אך נתניהו טרפד את זה. אצל רה"מ הכל קשור לענייניו המשפטיים והישרדותו" ציין ליברמן.

לאחר מכן התייחס יד ימינו של נתניהו לשעבר למשפט ולהתקפות של נתניהו על הפרקליטות. "מאחל לנתניהו לצאת זכאי אבל מה שצורם זה שהוא משסה בעם, במקום לפעול לאחדות". על המתקפות נגד מנדבליט: "אין לראש הממשלה שום קשר לימין. הוא מינה את היועמ"ש ופתאום הוא שמאל?"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x