xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ליברמן: הריבונות הפכה לפארסה בגלל נתניהו

שר הביטחון לשעבר ליברמן ביקר בחאן אל אחמר על רקע תאריך היעד להחלת הריבונות כפי שהובטח על ידי נתניהו. יושב ראש ישראל ביתנו תקף את נתניהו ואמר: ״הריבונות הפכה לפארסה גדולה בגלל נתניהו״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן ביקר בחאן אל אמאר ותקף את התנהלותו של נתניהו בנושא הריבונות. "ב-1 ביולי 2020, היינו אמורים לחגוג את החלת הריבונות על ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון." ליברמן אומר "אנחנו מתכנסים פה על רקע חאן אל-אחמר ואני אסביר למה. בין ה-20 ל-21 באוקטובר 2018 היה אמור להתבצע פינוי של ההתנחלות הפלסטינית הבלתי חוקית. הצבא היה ערוך, פרוס, חולקו צווי פינוי, הכל היה ערוך לקראת מבצע הפינוי של חאן אל-אחמר. למה זה לא קרה? כי ב- 19 באוקטובר, בצהריים קיבלתי הנחיה כתובה מרה"מ בנימין נתניהו לבטל את הפינוי."

כזכור ליברמן היה שר הביטחון באותה תקופה, עם יחסים קצת אחרים עם נתניהו. "ההסבר היה שאם נפנה את חאן אל-אחמר, אז ICC – בית הדין הבינלאומי – יקבל החלטה לפתוח בחקירה נגד ישראל." ליברמן גם דיבר על החלת הריבונות שהייתה אמורה להיות היום "אין שום סיכוי שנתניהו יחיל ריבונות על בקעת הירדן. כבר אז ידענו וקיבלנו מסרים שאין שום כוונה להחיל ריבונות על בקעת הירדן."

ליברמן מנסה להסביר אז למה הייתה ההבטחה של נתניהו "הכל כמו שאמרתי – מהלך של יחסי ציבור, מהלך אלקטורלי, מהלך סרק לגמרי. זה מה שיש. אם אנחנו כבר נפגשים ב-1 ביולי יש עוד אירוע ביום הזה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x