xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לו הייתי ראה"מ"; לפיד מציג: כך הייתי מנהל את המשבר

בהמשך להתקפותיו על התנהלות הממשלה במשבר הקורונה, מציג יו"ר האופוזיציה את תכניתו לניהול המשבר: שולחן ממשלה צר, קבינט מינימלי, הקמת מרכזי בדיקות, העברת הניהול למשרד הביטחון, הקמת גוף הסברה, העברת דמי אבטלה לעצמאים בחקיקת בזק ועוד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד מציג הבוקר (ראשון) בדף הפייסבוק שלו 'מה היה עושה אחרת' – תוכניתו לניהול משבר הקורונה. זאת, לאחר התקפותיו החוזרות ונשנות על התנהלות הממשלה והעומד בראשה ולאחר שנשאל שוב ושוב על ידי עיתונאים וגולשים 'מה היה עושה'.

"קודם כל", פותח לפיד את הפוסט "הייתי מקים ממשלה אחרת. 18 שרים. יעילה, חסכונית, ממוקדת מטרה. בלי שר לענייני מים ובלי חליפי. קבינט קורונה של ארבעה שרים: ראש ממשלה, אוצר, בטחון, בריאות. זה נקרא צוות, והדבר הכי חשוב במצבי חירום הוא עבודת צוות. אחר כך הייתי עושה שמונה צעדים", טוען לפיד.

לפיד ממשיך וכותב "הייתי מגייס 2,000-3,000 מובטלים, מכשיר אותם לביצוע בדיקות, מקים בישראל 35 מרכזי בדיקות מהירים (קול-סנטר'ס), שנותנים תמונת מצב אפדימיולוגית אמיתית ומעודכנת ועוצרים את שרשראות ההדבקה. מערך כזה מאפשר לפתוח את המשק באופן מבוקר, בלי לסגור ענפים שלמים".

עוד כותב יו"ר האופוזיציה "הייתי מטיל על משרד הביטחון להקים מנהלת שתהיה הגוף התפעולי של הטיפול במגיפה. מפעיל מחדש את רח"ל – רשות לשעת חירום. מכניס לפעילות את מערך מל"ח – משק לשעת חירום – כדי לתכלל את משרדי הממשלה, המוסדות הלאומיים, הרשויות המקומיות משרד החינוך ומשטרת ישראל. הגופים האלה קיימים. הם נועדו בדיוק למצבים כאלה. איש אינו מבין למה הם טרם הופעלו".

כמו כן, מוסיף לפיד "הייתי מקים גוף הסברה לאומי. מבטל את כל מסיבות העתונאים המנופחות של ראש הממשלה. בכל ערב הציבור היה מקבל תדריך קצר ובהיר, 2-3 דקות, עם הנחיות ברורות של מותר ואסור".

עוד מדברי לפיד "הייתי מאחד את 2019 ו-2020 לשנת מס אחת, ומאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לקזז את הפסדי המגיפה מהרווחים של 2019. זה מנגנון הפיצוי המהיר והיעיל ביותר ויאפשר לעסקים קטנים לעמוד מחדש על הרגליים ולחזור לשכור עובדים".

עוד בתכניתו של יו"ר האופוזיציה: "הייתי מעביר דמי אבטלה לעצמאים בחקיקת בזק".

בנוסף, לדבריו "הייתי מודיע על לוחות זמנים ברורים לפתיחת ענפי המשק, ועומד בהם. בזמן משבר אין דבר חשוב יותר מוודאות. מגדיר את ה-1 לאוגוסט כתאריך יעד שבו יפתחו אולמות האירועים או שיוזרם להם כסף מיידי שיאפשר להם לשרוד. מגדיר את ה-1 לספטמבר כתאריך יעד לפתיחת השמיים. מציג מתווה סיוע ברור למפעלים שנמצאים לפני סגירה".

בתחום התעסוקה כותב לפיד "הייתי מקים צוות מיוחד שעוסק אך ורק בנושא האבטלה. עושה מיפוי של כל מקומות העבודה הפנויים הקיימים במשק. בודק איפה יש מחסור בעובדים מקצועיים ומשרות פנויות. יוצר מנגנון הסבות והכשרות מקצועיות בהיקפים גדולים".

לסיכום, כותב שר האוצר לשעבר "הייתי מחליט על ארבעה-חמישה פרוייקטים ענקיים של תשתית במימון זר, מבלי לוותר על רכש-גומלין שיעזור לתעשייה המקומית. יוצר דרכם מקומות עבודה ומעיר את המשק".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x