xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לונדון: התמונה ששברה את הרשתות החברתיות, גבר שחור מציל ממוות גבר לבן בהפגנות

התמונה ששברה את הרשתות החברתיות, גבר שחור מציל גבר לבן במהלך הפגנה. התקשורת בבריטניה פרסמה את שמו של אדם לבן שיכול היה למות לאחר שהפגנה של ארגון "Black Lives Matter" יצאה משליטה עם עימותים בין לבנים לשחורים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנות אילוסטרציה (צילום Pixabay)
הפגנות אילוסטרציה (צילום Pixabay)

הגבר הוא ברייאן מייל בן 55, והוא "רוצה להודות למצילו". הסיפור החל ביום שבת האחרון, אז התקיימה הפגנה בלונדון נגד מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס שמת לאחר שנמחץ על ידי שוטר לבן שמחץ אותו למוות.

במהלך ההפגנה שיצאה משליטה, מפגינים שחורים ולבנים היכו אחד את השני, תוך כדי הבלגן ועוד לפני שהמשטרה הצליחה להתערב. נראה גבר שחור מרים על כתפו גבר לבן מדמם. הגבר הלבן קיבל מכות ונפצע בפניו, ברייאן מייל הלבן שהיה יכול למות בהפגנה, ניצל על ידי גבר שחור שהוציא אותו מחוץ למעגל הדמים.

המהומות החלו לאחר שמפגינים לבנים הגיעו לשמור על פסלים במרכז לונדון, לאחר שמפגינים שחורים קראו להפיל אותם, מאחר והם סמל של מוכרי עבדים לפני מאות שנים. התמונה הפכה לויראלית באופן היסטרי, ועכשיו התקשורת הבריטית וגם העולמית, לא מורידה מסדר היום את הסיפור.

ברייאן מייל, בן 55, הוצא בשבת על ידי פטריק האצ'ינסון מהקהל לאחר שהפגנות סמוך לתחנת ווטרלו הפכו אלימות. ברייאן הוא נהג משאית ואוהד מושבע של קבוצת הכדורגל מילוול, ועם קעקוע של סמל המועדון על רגלו, היה אחד מכמה מאות מפגינים שעשו את דרכם למרכז לונדון בסוף השבוע האחרון במטרה מוצהרת להגן על פסלים היסטוריים. בנו הארי בן ה -21 אמר לתקשורת, כי במהלך ההפגנות אבא שלו נפצע בעין. כשנשאל אם אביו רוצה להודות למר האצ'ינסון שהוא סחב אותו למקום מבטחים אמר הארי "הוא כנראה היה עושה זאת. מי לא היה עושה?"

פטריק האצ'ינסון שהציל את בראיין אמר כי "כנראה ברייאן היה נהרג בתוך האלימות." הוא אמר שהוא הגיע להפגנה 'לשמור על השלום' מפני החששות שמפגינים צעירים נגד גזענות ימצאו עצמם נקלעים לעימותים. בריאן מייל, מתגורר בבסינגסטוק – המפשייר עם אשתו, ובנו הארי, הותקף ליד אולם הפסטיבלים המלכותי לאחר שהופרד מחבריו. מהדיווחים עולה כעת שהוא מתאושש. חברו סיפר ל"דיילי מייל" כי הוא היה נוסע בקביעות ברכבת ללונדון לצעדות מחאה" והוסיף: "לא הופתעתי כשראיתי אותו בחדשות." חבר אחר אמר כי "הגיע הזמן שהוא יפסיק ללכת להפגנות, הוא בן 55 ומה יש לו לחפש במקומות האלה, הגיע הזמן שהוא יתבגר."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x