xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לונדון: גיסו של עופר חדד מערוץ 12 ניטרל את המחבל ואמר: "אני צופה בפאודה" ?

מוטי פרידלנדר, גיסו של מגיש החדשות, עופר חדד, מחדשות 12, ניטרל יחד עם אחיו אליעזר את המחבל שדקר רב בלונדון ביום שישי בבוקר בעת שעמד מחוץ לבנק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך
צילום מסך

מוטי שצופה בסדרה 'פאודה' סיפר כי הוא קיבל קצת השראה מהסדרה, לדבריו הוא שמע צעקות שהגיעו ממש קרוב למקום בו עמד בעת שעבד באזור, הוא רץ למקום יחד עם אחיו אליעזר והם זינקו על המחבל שכבר שכב על הרצפה.

המחבל ניסה להשתחרר מאחד האנשים שהחזיק אותו, מוטי ואליעזר שמו את ידיו מאחורי גבו בכוח עד להגעת המשטרה. לאחר הפרסום בתקשורת המקומית, גולשים בטוויטר ציינו שמוטי הוא ככל הנראה סוכן מוסד.

מוטי נשאל על ידי מגיש החדשות עופר חדד, האם לדעתו זה פיגוע טרור או שוד שהסתבך. מוטי אמר כי "המחבל ירד מאוטובוס וצעד ישר לבנק, מחוץ לבנק היה תור ארוך של אנשים, המחבל ניגש ישר לרב ודקר אותו מספר פעמים. "למה הוא לא דקר מישהו אחר?" שאל מוטי.

צפו בראיון של מוטי לעופר חדד בחדשות 12

אתמול אמר מוטי לחדשות DFN כי "אני לא גיבור, עשיתי את מה שכולם היו עושים, אני לא מכיר את הנדקר, אני מכיר את המשפחה שלו. אני שמח שהוא יצא מכלל סכנה, ברוך השם הוא יהיה בסדר."

כזכור ביום שישי נדקר בראשו הרב אלתר יעקב שלזינגר בלונדון על ידי אנטישמי. הרב צעד שותת דם בכביש ומסביבו יהודים חרדים שהזמינו כוחות הצלה ומשטרה. וכאמור אזרחים השתלטו על הדוקר עד להגעת המשטרה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x