xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לונדון: אב רצח את אשתו ובנו בן השלוש, והתגורר עם גופותיהם במשך שבועיים; בזמן פריצת המשטרה לביתו הגבר דקר את עצמו למוות

אפקט הקורונה הביא לאסון במערב לונדון, אם ובנה בן השלוש שכבו לפחות שבועיים מתים בביתם, עד שגופותיהם נמצאו אתמול, בעלה רצח אותם ואז התאבד
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים בלונדון אילוסטרציה צילום Pixabay
שוטרים בלונדון אילוסטרציה צילום Pixabay

המשטרה מאמינה כי פורנה קאמשווארי סיבראג', 36, והבן קאילאש קוהא ראג'בן ה-3, היו 'מתים למשך תקופה', וזאת לאחר שלא שמעו מהם והם ולא נראו מאז 21 בספטמבר.

השוטרים הגיעו לדירת המשפחה בקומה הרביעית בברנטפורד, מערב לונדון , בשעות המוקדמות אתמול (שלישי) לאחר שהועלו חששות לרווחתם. הבעל דקר את עצמו כשכוחות המשטרה פרצה וטופל על ידי פרמדיקים, אך מת במקום.

אשתו ובנו כבר היו מתים וכלב המחמד מסוג הקאקאפו השחור שלהם היה מת. ה"דיילי מייל" דיווח כי המשטרה לא מחפשת כרגע חשודים נוספים.

הגופות נמצאו אתמול, והשכנים אמרו כי בני הזוג ילידי מלזיה, שהתחתנו בקואלה לומפור בשנת 2015, נשמעו לעיתים קרובות עם וויכוחים.

תושב מקומי אחד, המתגורר בקומה השישית בגוש הדירות שלהם, אמר: "הדברים נהיו רעים ביניהם, במיוחד במהלך הסגר, הם אחד הזוגות הבודדים עם ילד צעיר בבלוק שלנו, ושמעת את הצרחות זו על זו, לפעמים לתקופות ארוכות מאוד. יום אחד היא זרקה את הדברים שלו מהחלון ואמרה לו לקחת את התרופות שלו".

פאהד אלשראמי, המתגורר בסמוך למשפחה, אמר: "הם נלחמו קצת אחד בשני אבל זה נורמלי למשפחות. אבל במשך שבוע אחד זה היה שקט מאוד".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x