xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גל מחאות בעולם נגד סגרים

בעוד ממשלות ברחבי העולם מכריזות על חזרת הסגרים עם התפשטות הגל השני של מגפת הקורונה - בארצות רבות ישנה התנגדות לסגר עם הפגנות גדולות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה צילום Pixabay
הפגנה אילוסטרציה צילום Pixabay

בעוד ממשלות ברחבי העולם מכריזות על סגרים, ישנה התנגדות עזה מצד התושבים לחזרת הסגרים. בסוף השבוע האחרון התנהלו מחאות בערים שונות ביניהן גם רומא ולונדון. בעוד במקומות אחדים הסגרים זוכים להתנגדות רפה, יש מקומות בהם הסגרים לא נתפסים כמובנים מאליהם.

ארצות הברית היא בין המדינות שיש בה התנגדות לסגר, ופוליטיקאים רבים מהימין השמרני מתנגדים לסגר, באופן מפתיע אחד המתנגדים הקולניים לנושא הוא רוברט קנדי הדמוקרט, אחיינו של הנשיא לשעבר, שטוען כי מדובר בקונספירציה עולמית.

ניו זילנד: הפגנות שקטות יחסית

גם בניו זילנד, שכבר הייתה 100 ימים ללא חולים, החליטו השבוע להחזרת הסגרים. אך בניו זילנד ההפגנות עברו בשקט יחסי הסיבה לכך היא ככל הנראה העבודה כי את ההפגנות מוביל חבר הפרלמנט המקומי ג'יימי-לי רוס שנמצא בשיח מתמיד עם המשטרה והמשרדים השונים.

גרמניה: המוחים סירבו לעטות מסיכה

הפגנות נוספות התרחשו אתמול בערים מינכן והנובר שכלל מעצרים של מוחים רבים אשר סרבו לעטות מסכות – מה שהיה תנאי מקדים שסוכם עם הרשויות טרם לאישורה. 

העצרת המרכזית התקיימה באחד האתרים המפורסמים במדינה – טרזינוויזה, בו מקיים מדי שנה פסטיבל ה"אוקטוברפסט", שם נכחו מעל עשרת אלפים בני אדם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x