xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הם היו פורצים פנימה"

המהומות בארצות הברית לא נרגעות, הלילה הבזיזה והאלימות המשיכו, במנהטן הפורעים הסתובבו בסמוך ל'שובה ישראל', אחד מבאי המקום אמר "לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו מצליחים לחדור לבנין הישיבה, קשרנו את הדלתות עם חבלים מבפנים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קשירת דלתות עם חבלים (צילום באדיבות המצלם)
קשירת דלתות עם חבלים (צילום באדיבות המצלם)

המהומות בארה"ב מחריפות ומגיעות לישיבת "שובה ישראל" במנהטן בנשיאות הרב פינטו. גם לאחר שהוטל עוצר לילי על ניו יורק המעצמה החזקה בעולם מתקשה להתמודד עם הסיוט שאליו נקלעה לאחר מותו של ג'ורג' פלויד. כזכור פלויד גבר אפרו אמריקני מת לאחר שנמחץ למוות על ידי שוטר לבן שעומד לדין באשמת רצח. בתגובה יצאו עשרות אלפים להשתולל ברחובות, ובזזו חנויות והיכו שוטרים, שרפו ניידות משטרה, וביצעו וונדליזם מכל הבא ליד.

הסערה בארה"ב אינה שוככת וחלק מההפגנות ברחבי המדינה גלשו לאלימות קשה הלילה במנהטן סמוך ממש לישיבת "שובה ישראל" מרכז תורה גדול במנהטן ואבן שתיה בעולם היהודי בניו יורק. לאור התעצמות המחאות. בהודעה שנכתבה מהנהלת "שובה ישראל" העולמי:

"לכל ק״ק שובה ישראל היקרים אנא העתירו בתפילות על שובה ישראל מנהטן ששורה ברגעים אלה ממש בלב המהומות הקשות של ניו יורק, תחת התקפה של פורעים ובוזזים רח״ל, עומד בפנינו לילה קשה וארוך, שומרים על הדלתות ועל קדושתה של הישיבה אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים".

שוטרים פרוסים במנהטן

אחד מאנשי המקום אומר ל-'DFN חדשות'. "ההרגשה לא נעימה. מזכירה ימים אפלים בהיסטוריה של העם היהודי, יש חשש, קשרנו פה את הדלתות מבפנים, התחושות קשות ומפחידות, הרב פינטו נמצא במרוקו, אך בקשר איתנו כל הזמן, הוא דואג ומתעדכן שם במצב מבני קהילתו."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x