xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לא משנה מה הדת שלכם מה המוצא או מה ההשקפה הפוליטית – זו המדינה שלנו זו מלחמה על הבית"

יוסף חדאד צעיר ערבי ישראלי ששירת בגולני כלוחם, נפצע במלחמת לבנון השנייה, השתקם ויצא למסע הסברה מסביב לעולם למען שמה של ישראל, יוסף הוא פעיל הסברה שעושה זאת מהלב ובהתנדבות, ומנסה לשפוך אור על הנעשה בעולם הרשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
יוסף חדאד (צילום באדיבות המצלם)
יוסף חדאד (צילום באדיבות המצלם)

צו 8 לזירת ההסברה. "דואה ליפה היא זמרת בריטית מצליחה, אחת הכוכבות הגדולות בעולם כיום, בעלת לא מעט פרסים יוקרתיים כולל פרסי גראמי, וכל זה כשהיא בסך הכל בת 24. אבל מעל הכל היא אחת הדמויות המשפיעות ביותר על צעירים בעולם כיום, עם מעריצים בכל העולם." מספר יוסף ל-DFN. "השבוע היא בחרה לשתף סטורי בעמוד האינסטגרם שלה, עבור מעל 46 מיליון עוקביה, ובו מוצגת תמונה של חיילי צה"ל תופסים נער פלסטיני."

"יחד עם טקסט ארוך שמכפיש את חיילי צה"ל ובין השאר כתוב בו כי "זה מה שקורה בכל יום בפלסטין, בחסות המיסים שאנחנו משלמים בדולרים. הבחורים הגדולים והרעים של צבא ההגנה לישראל נהנים להכות ולירות בילדים. יש להם אפילו חולצות עם ציור של אישה פלסטינית בהריון מתחת לכוונת, לצד הכיתוב ׳ירייה אחת-2 הריגות׳". כך כתבה הזמרת לעשרות מיליוני עוקבים.

יוסף מספר כי "בעקבות הסטורי הפשוט ששיתפה, בסך הכל לחיצת כפתור מבחינתה, מיליוני המעריצים שלה מרחבי העולם קיבלו עיצוב תודעה שקרי ונבזי על גלי נרטיב אנטי ישראלי מובהק ומעוות, כמו שטיפת מוח".

"מיליוני צעירים בעולם שלא הכירו את ישראל באמת עד היום, ובטח שלא מודעים לכל המורכבות של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, ניזונו מאינפורמציה שקרית ועבורם אנחנו נישאר בצד של "הרעים" מעתה ואילך." כך כותב יוסף בכאב.

"המקרה הזה הוא לא יוצא דופן וחריג. יש לא מעט כוכבים ומשפיענים, ובכלל פעילים אנטי ישראליים בעולם שמפיצים שנאה ושקרים נגד ישראל. בתקופה המודרנית בה אנחנו חיים, עם החיבור לסושיאל מדיה, זירת ההסברה שבעבר הייתה מתנהלת בקולג'ים ובקמפוסים עברה בעיקרה לרשתות החברתיות."

מצד שמאל הפוסט של הזמרת, מצד ימין תמונות שיוסף הוסיף שמראות צד אחר של צה"ל

"כולנו יכולים לקחת חלק בהסברה הישראלית, יותר מכך – כולנו צריכים וחייבים לעשות זאת. לא צריך להתאמץ כדי להיתקל בהכפשות של פעילים אנטי ישראלים באינטרנט או במסע ההסתה השקרי של ה-BDS בדיגיטל."

"ארגוני החרם על ישראל מפעילים משאבים רבים בתחום הזה ולצערי מצליחים להחדיר את המסרים שלהם כך באופן יעיל." מסביר יוסף. "אנחנו בעיצומה של מלחמה אמיתית. מלחמה על התודעה של האנשים, מלחמה על האמת."

"אגב, גם במדינה מודעים למציאות הזו, והמשרד לנושאים אסטרטגיים שאחראי על נושא ההסברה הישראלית הקים את אתר 4il המעניק תכנים וכלים הסברתיים, ומגייס פעילי רשת למאבק ב-BDS ובשקרים נגדנו. לעומת מלחמה קלאסית שדורשת אימונים, היערכות, תכניות אסטרטגיות וטקטיות, הכנה טכנית, דרג בכיר וזוטר, חלוקת תפקידים ומשימות ואינסוף פרוצדורות קטנות וגדולות, במלחמת ההסברה כל אחד עם מקלדת יכול לקחת חלק ולתרום תרומה מכרעת."

"חשוב שכולם יירתמו למשימה הלאומית- להפיץ את האמת הישראלית ולהיות פעילים בזירת הדיגיטל כדי להסביר את ישראל לעולם. זו גם אמת וזו גם חובה. להגיב ברשתות, להפריך שקרים, להציג עובדות, לשתף ולחזק את התומכים. להגיד את האמת. לא משנה בני כמה אתם, מה הדת שלכם, מה המוצא או מה ההשקפה הפוליטית- זו המדינה שלנו, זו מלחמה על הבית." מסיים יוסף את הפוסט החשוב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x