xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לא מצא את הדרך: רמטכ"ל בריטניה הלך לאיבוד

צבא בריטניה פתח בחיפושים קדחתניים אחר הגנרל מארק קרלטון לאחר שהוטס באישון לילה לנקודת ציון שגויה באזור מיושב בדלילות; "הדברים האלו קורים לנו הרבה יותר משאתם מתארים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צבא בריטניה בחילוץ אילוסטרציה: צילום צבא בריטניה
צבא בריטניה בחילוץ אילוסטרציה: צילום צבא בריטניה

רגע מביך למעצמה הבריטית התרחשה במהלך סדרת תרגילי אימונים במישור סליסבורי במערב אנגליה, כאשר הגנרל סר מארק קרלטון סמית', לא מצא את דרכו, כך דיווח האתר The Sun.

התקרית התרחשה לאחר שהגנרל, מפקדם לשעבר של הכוחות המיוחדים של צבא בריטניה, הוטס במסוק לחבירה עם מפקדים אחרים במהלך סיור בתרגיל אימונים שנערך באישון לילה בשטחי האימונים רחבי הידיים של מישור סליסבורי. אך טייסי המסוק עשו טעות והנחיתו את מפקד הצבא בנקודת ציון לא נכונה, מרחק גדול מהנקודה בו המתינו לו יתר הכוחות. 

הגנרל ירד מהמסוק וזה המריא ועזב את הזירה. כמעט לבדו, בשטח לא מיושב בלילה חשוך, מפקד הצבא הבריטי נאלץ לנווט את דרכו חזרה לחבירה עם יתר כוחות הצבא.

בינתיים, המשלחת שהמתינה לו בנקודת היעד הבינה שמשהו לא בסדר ופתחה בחיפושים קדחתניים אחר המפקד האובד. "הדברים האלו קורים לנו הרבה יותר משאתם מתארים. מארק הוא לוחם קומנדו מיומן, הוא יכול לנווט על פי הכוכבים ולחבור ליתר הכוח ללא שום בעיה. אני בטוח שהוא יראה את הצד המשעשע של התקרית", אמר מפקד בכיר ל"סאן" הבריטי.

בצבא בריטניה מיהרו להדגיש כי המפקד לא נותר אבוד במשך זמן רב. "היה רגע של 'או,שיט' כשהם הבינו שהם איבדו את מפקד הצבא. הביקור שלו היה עניין גדול והכל היה מתוכנן כבר", אמר בכיר בצבא הבריטי לתקשורת. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
05/02/2024 20:01

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/bn/register?ref=P9L9FQKY

27/03/2024 02:01

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x