xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כלה מצרית הבריזה לחתן רגע לפני החתונה ויצאה עם גבר אחר

בזמן שהחתן כבר לבוש בחליפה והורי החתן והכלה החלו לקבל את מאות האורחים שהוזמנו לאירוע, הכלה ברחה עם גבר אחר; משפחת החתן הגישה תביעה כנגד הורי הכלה, וכנגד הכלה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כלה אילוסטרציה: צילום Pixabay
כלה אילוסטרציה: צילום Pixabay

כלה בשנות העשרים לחייה, מהעיר אל סנטה, שבצפון מצרים, החליטה לברוח בערב חתונתה עם גבר אחר. הצעירה, ששמה לא פורסם, הייתה אמורה להתחתן עם גבר שהכירה באמצעות שידוך של הוריה. הצעירה, שלא הייתה מרוצה מהשידוך, החליטה לברוח עם גבר אחר והותירה את החתן המיועד לבד בחתונה.

הצעירה שהתה באותו היום במספרה מקומית בעיר על מנת להתארגן. גם החתן בילה את יום החתונה בארגונים אחרונים לקראת הנישואין. לאחר שמאות האורחים המוזמנים והורי החתן והכלה הגיעו – אירע האירוע שכנראה לא ישכח לעולם אצל אלו שהיו בחתונה.

הכלה ברחה עם גבר, בן 25, שהתאהבה בו. הצעיר הגיע אל המספרה ואסף אותה משם, ויחד הם נמלטו מהעיר. הוריה של הכלה וחתנה המיועד, שהבחינו כי הכלה נעדרת, החלו לנסות להתקשר אליה והשיג אותה, אך ללא מענה. 

לאחר שעה, הצעירה העלתה לעמוד הטיקטוק שלה סרטוני וידאו קצרים בהם היא תיעדה את עצמה בקהיר עם הגבר שיצאה איתו. החתן המבויש נמלט מין האירוע אל ביתו. אחרי שהורי החתן והכלה הבינו כי הכלה ברחה, הם החליטו להגיש נגדה ונגד בן הזוג שלה תלונה במשטרה על רקע חילול ופגיעה בכבוד המשפחה. 

בעקבות התלונה, השוטרים פתחו בחקירה על מנת לנסות לאתר את הזוג ואף ביקשו עזרה בחיפושים מהאזרחים בקהיר על מנת לעצור את השניים ולהעמידם לדין, כך על פי התקשורת המצרית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
08/05/2023 01:41

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://www.binance.com/id/register?ref=P9L9FQKY

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x