xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לא הספקתי ללבוש מכנסיים": המדענית התראיינה באופן לא שגרתי

מדענית מפורסמת העלתה פוסט שבו שיתפה מסך מפוצל - את השידור דרך הטלוויזיה ואת מאחורי הקלעים כשהיא ללא מכנסיים; אם לא הייתי חייבת לעשות משהו, לא עשיתי אותו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
(צילום מסך CNN) גרטשן גולדמן בראיון
(צילום מסך CNN) גרטשן גולדמן בראיון

גרטשן גולדמן, מנהלת מרכז המחקר הדמוקרטי האמריקני, ובתקופת הקורונה מתראיינת הרבה לתקשורת בארצות הברית. לאחר ראיון עם המגיש וולף בליצר, החליטה גרטשן, לחשוף בפני העולם את אחורי הקלעים של הראיון הזה.

היא פרסמה פוסט בטוויטר שבו היא משתפת מסך מפוצל, שבצד אחד שלו היא נראית כפי שהופיע על המרקע ברחבי העולם כולו, אסופה ומסודרת, עם רקע נקי ורגוע, ובצד השני נמצא בלאגן של ילדים, כיסא שעומד על שולחן וללא מכנסיים, עם תחתונים בלבד.

"ב-45 דקות הייתי צריכה להכין את המידע וגם לעמוד בציפיות שיש לאנשים מנשים מול המצלמה," היא חושפת. "חלק מהזמן העברתי בטיפוח המראה הפיזי שלי ובארגון החדר. זה אומר שאם לא הייתי חייבת לעשות משהו, לא עשיתי אותו. כמו, נניח, ללבוש מכנסים".

את התיעוד צילם בעלה, בני הזוג מתגוררים בוושינגטון די.סי, שניהם מתחזקים קריירות תובעניות, ומטפלים בילדיהם, וגולדמן תיארה את הסיטואציה כ"בלתי אפשרית באופן קומי". הציוץ זכה לחשיפה רבה עם 300 אלף לייקים, 5 אלף ציטוטי ציוץ ו-35 אלף ציוצים מחדש.

גרטשן גולדמן מאחורי הקלעים של השידור
צילום מתוך הטוויטר של גרטשן גולדמן

"הקורונה מאוד מאיימת ואני מודעת לכך שיש לי זכות להמשיך לעבוד מהבית באופן בטוח ולבלות עם ילדי," היא אומרת. "אבל באותו הזמן אני מודאגת לגבי האופן שהתקופה הזו תשפיע על קריירות של נשים, במיוחד בתחום המדע, שם אנחנו כבר ככה לא די מיוצגות. עומד להיות קשה מאוד להפוך את הנזקים שנגרמו בתקופה הזו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x