xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"לא בוחלים באמצעים": אם לשלושה העבירה קילו וחצי סמים – באמצעות בנה

רשויות ההגירה בטקסס עצרו אישה בת 31 לאחר שהתגלה כי היא הדביקה 1.5 ק"ג של סמים לגופה של בנה; שלושת הילדים שהיו איתה ברכב הועברו לקרוב משפחה מאל פאסו שהגיע לאסוף אותם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אישה בת 31 הדביקה 1.5 ק"ג של סמים לגופה של בנה בן ה-13, כאשר המשפחה ניסתה להיכנס לארה"ב, ונעצרה על ידי רשויות ההגירה בטקסס. שמה של האישה עדיין לא פורסם, אך על פי התקשורת המקומית, היא הגיעה למעבר הגבול מדרום לאל פאסו ביחד עם שלושת ילדיה (בני 13, 12 ו-5).

במושב הקדמי שבו ישב בנה הבכור, כלב הגישוש התריע על הימצאות סמים שם. אנשי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP) הורו לאישה לעצור בתחנת בדיקה נוספת. "המבריחים לא בוחלים באמצעים ועושים הכל כדי להעביר סמים מעבר לגבול", מסר מנהל מעבר הגבול, ארנולודו גומז, "לצערנו, במקרה הזה האישה השתמשה בבנה בן ה-13 כדי לבצע עת ההברחה".

כאשר אנשי ה-CBP הסתכלו בתוך הרכב, הם הבחינו בחפץ מלבני כלשהו שבולט מתחת לחולצתו של הנער, שבהמשך התברר שמדובר בקילוגרם של קריסטל מת' וחצי ק"ג של פנטניל. אנשי ה-CBP עצרו את האישה, שתעמוד לדין בגין ניסיון הברחת הסמים, ושלושת הילדים הועברו לקרוב משפחה מאל פאסו שהגיע לאסוף אותם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x