xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר 24 יום ללא חולים בניו זילנד התגלו שתי נדבקות חדשות

לאחר 24 יום ללא חולי קורונה בניו זילנד. שתי נשים שהגיעו מבריטניה לבקר קרוב משפחה גוסס נבדקו ונמצאו נגועים במחלה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: אריאל חרמוני, דוברות משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, דוברות משרד הביטחון

שתי הנשים נחתו בניו זילנד ב- 7 ביוני והורשו לצאת לאחר בידוד של שישה ימים להתאבל עם קרוב משפחה נוסף על הורה שמת. הן נבדקו אתמול בוולינגטון כחלק מתוכנית לבידוד עצמי, למרות שאחת מהן הבינה 'בדיעבד' שהיא חוותה תסמינים קודם לכן.

התוצאות החיוביות חזרו היום, וזאת שבוע לאחר שניו זילנד ביטלה כמעט את כל מגבלות הסגר כאשר מספר החולים צנח לאפס. שתי הנשים, אחת בשנות ה -30 לחייה ואחת בשנות ה -40 לחייה, שהו ב"מלון בידוד" באוקלנד לאחר שנחתו בניו זילנד ב-7 ביוני. הם ביקשו רשות לבקר קרוב משפחה גוסס בוולינגטון ב- 12 ביוני, אך קרוב המשפחה מת באותו ערב. למחרת, שתי הנשים קיבלו אישור לנסוע לוולינגטון "על רקע חמלה" כדי להתאבל עם קרוב משפחה אחר.

הנשים נשאו איתן מסכות פנים, אך לא נבדקו לפני שעזבו את המלון באוקלנד. מנכ"ל משרד הבריאות של ניו זילנד, אשלי בלומפילד, אמר כי "לא היה להם קשר עם אף אחד אחר במהלך המסע הזה" ו"הן עשו את כל מה שנדרש מהן". כעת הן מתחילות הסגר חדש בן 14 יום בבית קרוב משפחתם, שנמצא גם הוא בבדיקה, הלווייתו של המת תידחה עד שיסתיים ההסגר החדש שלהם בן 14 הימים, כך אמר בלומפילד.

ראש הממשלה ג'סינדה ארדרן הצהירה בשבוע שעבר כי ניו זילנד "חיסלה את ההפצה" של הנגיף בתוך ניו זילנד. הפופולריות של ארדרן גדלה בשבועות האחרונים לאחר שהמדינה יצאה מהסגר עם 1,504 מקרים בלבד ו -22 מקרי מוות. עם זאת, החדשות של היום מראות כי ניו זילנד עדיין חשופה למקרים מחו"ל למרות פיקוח הגבולות הקפדני שנותר על כנו. כלכלת ניו זילנד צפויה להתכווץ השנה בכ -4.6%. והמדינה תעמוד בפני סכנה של גל שני אם תנסה לפתוח מחדש את הגבולות באופן לא מבוקר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x