xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר 13 שנה: משטרת גרמניה בטוחה כי נמצא החוטף של מדלן מקאן

פריצת דרך משמעותית במצוד אחר חוטפי מדלן שנעלמה ב-2007. המשטרה הבריטית טוענת כי הם זיהו חשוד בחטיפת מדלן מקאן שיושב כיום בכלא בגרמניה, האיש שהה באתר הנופש בפורטוגל דקות לפני שהילדה נעלמה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מדלן בגיל 4
מדלן בגיל 4

מדלן מקאן היתה ילדה בריטית שנעלמה ב-3 במאי 2007, בהיותה בת 4, במהלך חופשה משפחתית בפורטוגל. ומאז נעלמו עקבותיה. בלשים שחוקרים את היעלמותה של מדלן מקאן חשפו חשוד ראשון חדש בפריצת דרך ענקית 13 שנה לאחר שנעלמה. החיפושים אחריה נמשכו שנים במספר מדינות, אך היא מעולם לא נמצאה.

13 שנה אחרי, משטרת בריטניה חושבת שיש קצה חוט, גרמני בן ה -43, המרצה כיום עונש מאסר ארוך בעניין אחר, שמו וסיבת היותו בכלא לא פורסמו על ידי משטרת גרמניה. הוא התגורר בקראוון בפראיה דה לוז בפורטוגל, בערך בזמן שמדלן נעלמה ב -3 במאי, 2007.

התובע בגרמניה אישר כי החשוד הוא פדופיל שהורשע בהתעללות מינית בילדים כמו גם בפגיעה בילדים בדרכים אחרות, הוא גם פגע בנשים. הוא התגורר באלגרבה – פורטוגל בין 1995 ל -2007 בבית ממש מחוץ לעיירת הנופש בה שהו משפחת מקאן.

על פי הדיווח בבריטניה הוא עשה כמה עבודות באזור בתקופתו שם, בנוסף היו עדויות נוספות על כך שהוא היה פורץ למלונות ומתחמי דירות וגונב מכל הבא ליד. יום אחרי היעלמה של מקאן הוא העביר את הבעלות על מכוניתו לאדם אחר למרות שהמשיך לנהוג בזה, אמרו המשטרה.

משטרת המטרופולין חשפה אתמול כי החשוד התקשר לשיחה של 30 דקות בטלפון הפורטוגלי שלו כשעה לפני שהילדה נחטפה מדירת החופשה בה שהתה עם ההורים קייט וג'רי מקאן ואחיה התאומים הצעירים, שון ואמלי.

הסקוטלנד יארד שחוקרים את המקרה, משתפים פעולה עם המשטרה בגרמניה (BKA) ועם המשטרה הפורטוגזית (PJ), קצת יותר מ -13 שנים לאחר שנעלמה.

שמו של החשוד לא פורסם על ידי הסקוטלנד יארד בגלל חוקי האנונימיות הגרמנית, החוקרים הבריטים הודיעו כי מדובר עדיין בחקירת נעדרים. עם זאת, כריסטיאן הופה, מהמשטרה הפלילית הפדרלית הגרמנית (BKA), אמר אמש בתכנית טלוויזיה בגרמניה, כי "החקירה גורמת לנו להאמין שמדלן מקאן נהרגה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x