xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר ששיתף ציוץ של איש אנטי ציוני, הנשיא טראמפ ביטל את השיתוף

הנשיא דונלד טראמפ ביטל את הציוץ מחדש (שיתוף) של מקס בלומנטל אנטי-ציוני, שתקף את ג'ון בולטון, מי שהיה היועץ לביטחון לאומי של הנשיא טראמפ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ
הנשיא טראמפ

ביום חמישי בבוקר צייץ טראמפ מחדש (שיתף) את ביקורתו של בלומנטל על בולטון, אף על פי שבלומנטל הוא מבקר נוקב של ישראל ועל מדיניות החוץ האמריקאית. ספרו "גוליית" משנת 2013 מבקר את ישראל במושגים הקשורים לשואה.

טראמפ ובולטון מסוכסכים מאד, ובולטון הרגיז נורא את טראמפ עם פרסום ספרו שם הוא מפרסם דברים מביכים נגד טראמפ. אך לאחר שהנשיא הבין מי האיש אותו שיתף, טראמפ ביטל את השיתוף.

מקס בלומנטל כתב: "ג'ון בולטון, הוא אויב ושודד של כל היצורים החיים בכוכב הלכת, טראמפ צודק ב-100%, בולטון רצה לפתוח במלחמת העולם הרביעית."

עם זאת, הציוץ נכתב על ידי מקס בלומנטל, פרשן שמאל אנטי-ציוני ובנו של סידני בלומנטל, עוזר של הנשיא לשעבר ביל קלינטון ויועץ לשעבר של הילרי קלינטון.

בלומנטל הצעיר הוא מבקר נוקב של ישראל ועל מדיניות החוץ האמריקאית. הוא קיבל ביקורת קשה לאחר שהודיע שהוא תומך במשטר אסד בסוריה והתעלמות מהזוועות שביצע אסד.

בשנת 2013 פרסם בלומנטל את הספר "גוליית", שביקר בחריפות (מבקרים רבים אמרו שלא בצדק) ביקורת על ישראל על פעולותיה הצבאיות בעזה ועל הטיפול בה במבקשי מקלט אפריקאים. בספר השתמש בלומנטל במונחים מוכרים מהשואה כדי לתאר את מעשי ישראל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x