xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר שנחשד בשוחד חואן קרלוס מלך ספרד לשעבר עוזב את ספרד

ספרד חוקרת את המלך לשעבר חואן קרלוס, בגין הלבנת הון לכאורה, המלך בדימוס החליט לעזוב את ספרד. בהודעתו הוא אמר שהוא "תמיד רצה את הטוב ביותר לספרד ולמלוכה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ארמון המלוכה בספרד: צילום Pixabay
ארמון המלוכה בספרד: צילום Pixabay

חואן קרלוס הראשון, שהיה מלך ספרד במשך כמעט 40 שנה, קיבל "החלטה שקולה" לעזוב את המדינה, כך עולה ממכתב שפרסם ארמון המלוכה ביום שני.

המהלך מגיע פחות מחודשיים לאחר שבית המשפט העליון פתח בחקירת הלבנת הון נגד המלך לשעבר בעקבות הדיווחים כי בעסקה עם סעודיה הוא קיבל 100 מיליון דולר.

המלך לשעבר אינו מתייחס במכתב המופנה לבנו המלך פליפה השני על החשדות נגדו, רק דווח לו כי "ההחלטה לעזוב מגיעה כדי לתת את השירות הטוב ביותר לעם הספרדי, ולך כמלך", אמר המלך בדימוס בן ה-82. כך דווחה סוכנות הידיעות AP.

"הייתי מלך ספרד כמעט ארבעים שנה, ובמשך כל הזמן הזה תמיד רציתי את הטוב ביותר לספרד ולכתר," אמר חואן קרלוס. עדיין לא ברור לאן ייסע המלך לשעבר ולמתי נקבע הזמן לעזוב את ספרד.

חואן קרלוס הראשון נטל את כס המלוכה יומיים לאחר שהדיקטטור הספרדי פרנסיסקו מת בשנת 1975, חואן זכור לטובה כמי שסייע במעבר של ספרד מדיקטטורה לדמוקרטיה. הוא נשאר דמות פופולרית במשך רוב הזמן, הדימוי הציבורי שלו ספג מכה לאחר חופשה מפוארת בבוצואנה, כאשר ספרד נאבקה במשבר פיננסי ב-2012.

בשנת 2014, חואן קרלוס הראשון עזב את המלוכה לטובת בנו פליפה, ואמר כי הוא מתכוון להביא להתחדשות, להתגבר ולתקן טעויות ולפתוח את הדרך לעתיד טוב יותר".

באותה תקופה, משפחת המלוכה נאבקה בשערוריה בה היתה מעורבת בתו של חואן קרלוס ואחותו של פליפה, הנסיכה כריסטינה, אשר הואשמה בעבירות של מעילה כספית לצד בעלה אינאקי אורדנגרין. בית משפט זיכה בסופו של דבר את כריסטינה, המלך פליפה השישי הסיר ממנה את התואר הדוכסית בשנת 2015.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
17 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
17
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x