xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר קרב בן 12 שעות חוסל מנהיג המורדים

כוחות הודים הרגו מנהיג מורדים מוביל באזור הסכסוך בחבל קשמיר, החיסול התרחש לאחר קרב יריות בן 12 שעות בעיר סרינגר, גם עוזרו של המנהיג חוסל.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

כוחות של צבא הודו חיסלו מנהיג מורדים ואת עוזרו בחבל קשמיר, ההרוגים היו מעורבים במחאות אנטי-הודיות ועימותים עם המשטרה. קרב יריות בן 12 שעות החל לאחר שהמשטרה יחד עם כוחות צבא חסמו את השכונה הצפופה בסרינגר, לאחר שקיבלו מידע על חמושים המסתתרים שם.

הירי הסתיים בהריגתו של ג'ונייד אשרף סהראי, מפקד של כוחות המוג'אהדין, קבוצת המורדים הגדולה ביותר של קשמיר, כך אישרו במשטרה, גם עוזרו נהרג. ג'ונייד הוא בנו של המנהיג הפוליטי הבדלני הבכיר מוחמד אשרף סהראי.

שלושה חיילים ואיש משטרה נפצעו בקרבות, כך נמסר מהמשטרה. לפחות שישה בתים נפגעו קשה מפיצוצים וירי. מיד לאחר הקרבות, קהל של מקומיים זועמים התאסף ברחובות עם הידיעה על מותו של מנהיג המורדים, הם קראו קריאות אנטי-הודיות וזרקו אבנים לעבר הכוחות ההודים שהגיבו בגז מדמיע ובכדורי גומי, לא דווח על נפגעים.

הרשויות השביתו את האינטרנט באזור במהלך קרב היריות, טקטיקה מוכרת שהממשל עושה באזורים של אלימות, כדי שהתושבים לא יתסיסו ברשתות החברתיות.

עימותים כאלה נפוצים בשטח, שנמצא בגבול הצפון של הודו ופקיסטן ושתי המדינות טוענות בעלות על השטח, עם זאת, קרבות כאלה נדירים בסרינגר, אך קרב היריות מסמן את הסכסוך הראשון במקום מזה שנתיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x