xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר פחות מ-4 חודשים בתפקיד: מנכ"ל טיק-טוק התפטר

קווין מאייר, שהיה בכיר בתאגיד דיסני, הגיש את מכתב ההתפטרות לאחר שכיהן בתפקיד חודשים ספורים בלבד; במכתב שכתב לעובדים הסביר את הצעד: "הסביבה הפוליטית השתנתה באופן קיצוני"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

קווין מאייר, מנכ״ל הרשת החברתית טיקטוק, התפטר היום (חמישי) מתפקידו. מאייר, שהיה בכיר מאוד בתאגיד דיסני, כיהן כמנכ"ל טיקטוק רק כ-4 חודשים. בהודעה ששלח לעובדיו, כתב מאייר שהוא עוזב מכיוון ש"הסביבה הפוליטית השתנתה באופן קיצוני". ונסה פאפאס שהיתה מנהלת טיקטוק בארה״ב, מונתה כמחליפה זמנית של מאייר.

"בשבועות האחרונים, כשהסביבה הפוליטית השתנתה באופן קיצוני, חשבתי לעומק מה הן המשמעויות של העניין בהקשר השינויים המבניים שיידרשו, ומה המשמעות של זה לתפקיד בעל ההשלכות הגלובליות שקיבלתי על עצמי", אמר מאייר לעובדיו. "על רקע זה, ומשום שאנחנו מצפים להגיע לפתרון בזמן הקרוב, בלב כבד אני רוצה לומר לכם שהחלטתי לעזוב את החברה".

מאייר לא צפה את מידת מעורבותה של טיקטוק במתחים בין סין לארה"ב, כך על פי אנשים המכירים את הנושא. ממשל טראמפ יצא למתקפה נגד הרשת החברתית מחשש לפגיעה בפרטיות הגולשים וגם מחשש לפגיעה בביטחון הלאומי.

כזכור בשבועות האחרונות המתיחות בין טיק-טוק לארצות הברית החלה. השיא היה כאשר הנשיא טראמפ חתם על צו נשיאותי שאוסר על חברת טיק-טוק לקיים קשר מסחרי בארצות הברית החל מ-15 בספטמבר אם החברה הסינית שמחזיקה בה לא תמכור אותה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x