xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר עשור: אנס סדרתי ורוצח נמלט הוסגר- ונכלא ל-37 שנים‎‏

אמאן וייאס בן ה-36 הורשע ב-6 מקרי אונס של 4 נשים שונות וברצח של אחת מהן; הוא הורשע גם בגרימת חבלות חמורות לנשים שבהן פגע, בתום הליך הסגרה שנמשך קרוב לעשור הוא הועבר לבריטניה - והיום נגזר דינו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה
אילוסטרציה

היום (חמישי) נגזר בבריטניה דינו של אנס סדרתי שגם רצח את הקורבן האחרון שלו – ונמלט לחו"ל. בית המשפט שלח אותו ל-37 שנים בכלא וחתם בכך פרשה ארוכה, מזעזעת ומייסרת, שכללה מרדף אחר התוקף במדינות שונות ברחבי העולם.

הפושע הנמלט הוא אמאן וייאס, גבר בן 36, שפגע בנשים בשנת 2009 בלונדון. הוא היה בן 24 כשהחל לצוד נשים בודדות, לתקוף אותן באלימות ואז לאנוס אותן. 

את הקורבן האחרון שלו – מישל סמארווירה, אלמנה בת 35 – הוא גם חנק למוות לאחר שתקף אותה בפארק. עוברי אורח שמעו את צעקותיה אך לא הזעיקו עזרה, וגופתה העירומה למחצה התגלתה 4 שעות מאוחר יותר על ידי אדם שטייל בפארק.

הקצינה הממונה על התיק מטעם משטרת לונדון אמרה: "בתיק הזה הייתה המתנה ארוכה לצדק, אך לבסוף הקורבנות ומשפחותיהן זכו לראות את האדם האחראי מובא לדין. וייאס עשה כל שביכולתו כדי להתחמק מאחריות על פשעיו", אמרה הקצינה. "הוא ברח לחו"ל, ואז הוסיף למצוקה והכאב של אלו שנפגעו ממנו בכך שגרר אותם לייסורי המשפט".

הקצינה הוסיפה ואמרה: "אך הצלקות שהותיר אחריו וייאס סיפרו את הסיפור האמיתי על הפושע האלים הזה, ובית המשפט ראה ישירות דרך השקרים שלו". וייאס ביצע את התקפותיו לאורך 9 שבועות, ברחבי שכונה קטנה בוואלת'אמסטו ב-2009. חודש מאוחר יותר, לאחר שתמונת קלסתרון ממוחשבת שלו הופצה, וייאס החל במנוסה ורכש כרטיס טיסה בכיוון אחד להודו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x