xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר מתקפת הטרור בצרפת: מנהיגי העולם מגנים את הרציחות

מנהיגי העולם מגנים את הרצח הנורא אתמול בעיר ניס בתוך כנסיה, רצח של שלושה אנשים, לשניים מהם נערף הראש על ידי הטרוריסט שמוצאו מטוניס, טוניסיה הוציאה הודעת גינוי חריפה נגד המתקפה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת צרפת אילוסטרציה: צילום Pixabay
משטרת צרפת אילוסטרציה: צילום Pixabay

מנהיגים מרחבי העולם מביעים סולידריות עם צרפת בעקבות מתקפת טרור קטלנית בקתדרלה בניס. קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה שהיא "מזועזעת עמוקות".

מנהיגים מרחבי העולם גינו את הפיגוע ביום חמישי בניס שהביא לשלושה אנשים הרוגים. המתקפה התרחשה כנקמה על קריקטורה מצוירת נגד הנביא מוחמד שהודפס שוב על ידי המגזין הסאטירי הצרפתי שרלי הבדו לאחר שכבר פורסם בחודש ספטמבר. נשיא צרפת עמנואל מקרון הגיב כי הוא ילחם בקבוצות איסלאמיסטיות קיצוניות בצרפת. עם זאת, מנהיגי מדינות מוסלמיות, כמו טורקיה ופקיסטן, האשימו את מקרון ב"איסלאמופוביה".

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל אמרה כי היא "מזועזעת עמוקות מהרציחות הנוראיות בכנסייה בניס", וכי מחשבותיה עם קרובי ההרוגים. "לאומה הצרפתית יש סולידריות עם גרמניה בשעות קשות אלה", אמרה מרקל באמצעות דוברה בטוויטר.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב בטוויטר כי "ליבנו עם העם של צרפת, אמריקה עומדת עם בעלת בריתה הוותיקה ביותר במאבק הזה. פיגועי הטרור האיסלאמיים הקיצוניים האלה חייבים להיפסק מיד".

נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון דר ליין, אמרה כי "אירופה כולה בסולידריות עם צרפת בעקבות המתקפה המגעילה והאכזרית".

"המחשבות שלי הן עם הקורבנות של המעשה השנוא הזה. אנחנו נישאר מאוחדים ונחושים מול הברבריות והקנאות", צייצה בטוויטר. מאוחר יותר פרסמה האיחוד האירופי הצהרה משותפת שקראה לרציחות התקפה על "הערכים המשותפים" של הגוש. "אנו קוראים למנהיגים ברחבי העולם לפעול לקראת דיאלוג והבנה בין קהילות ודתות ולא פירוד", נכתב בהודעה.

ראש ממשלת איטליה, ג'וזפה קונטה, אמר כי "ההתקפה המרושעת לא תרעיד את החזית המשותפת המגנה על ערכי החופש והשלום, ערכינו חזקים יותר מפנאטיות שנאה וטרור", אמר.

ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס אמר כי אירופה "מאוחדת נגד שנאה ותמשיך להגן על החופש, על ערכינו הדמוקרטיים, על שלום וביטחון אזרחינו".

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כתב בטוויטר כי הוא "נחרד לשמוע את הידיעה על הפיגוע הברברי בכנסיית נוטרדאם, המחשבות שלנו הן עם הקורבנות ובני משפחותיהם, ובריטניה עומדת איתנה עם צרפת נגד טרור וחוסר סובלנות".

מדינות מוסלמיות מגנות את התקיפה גם הן. למרות הסכסוך הדיפלומטי בין שתי המדינות, טורקיה הייתה אחת המדינות הראשונות שהביעה סולידריות. "אנו עומדים בסולידריות עם תושבי צרפת נגד טרור ואלימות", נכתב בהצהרה של משרד החוץ הטורקי. דובר נשיא טורקיה, איברהים קאלין, צייץ בטורקית ובצרפתית כי "נילחם בכל מיני סוגים של טרור והקצנה בנחישות ובסולידריות".

ערב הסעודית, פרסמה הצהרה: "מעשים קיצוניים שנוגדים את כל הדתות, חשוב להימנע מכל פרקטיקות שמייצרות אלימות שנאה וקיצוניות".

שר החוץ של פקיסטן, שאה מחמוד קורשי, אמר לעיתונאים כי פקיסטן "מגנה אלימות בכל מקום בו היא מתרחשת".

שר החוץ האיראני מוחמד זריף צייץ באנגלית כי את "מעגל הקסמים של דברי שטנה, פרובוקציה ואלימות יש להחליף עם התבונה והשפיות, עלינו להכיר בכך שרדיקליות מביאה יותר רדיקליות, ולא ניתן להשיג שלום עם פרובוקציה מכוערת".

תוניסיה משם הגיע הרוצח הוציאה הודעה גינוי חריפה נגד אירוע הטרור בניס והביעה סולידריות עם העם וממשלת צרפת. המדינה בצפון אפריקה דוחה את "כל צורות הטרור וההקצנה תוך אזהרה מפני ניצול אידיאולוגי ופוליטי של דתות", כך על פי ההצהרה שפרסם משרד החוץ.

האפיפיור פרנסיס, אמר כי הוא "מתפלל למען משפחות ההרוגים בקתדרלת נוטרדאם בניס" וכי "אי אפשר לקבל טרור ואלימות, המתקפה של היום זרעה את המוות במקום של אהבה וניחום, האפיפיור מודע למצב וקרוב לקהילה הקתולית האבלה", אמר דובר הוותיקן מטאו ברוני. האפיפיור אמר כי הוא קורא לאנשים בצרפת "להתאחד למאבק ברוע".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x