xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאחר המכות והמהומות ראשי החסידות במכתב חריף "ריקים ופוחזים"

לאחר המהומות הגדולות בשכונת סאטמר בבני ברק ביום שבת האחרון, 'ועד הקהילה' במכתב חריף, היום מתפרסם מכתב חריף של ראשי החסידות של סאטמר, במכתב קוראים אנשי הקהילה לא לשתף פעולה עם "ריקים ופוחזים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מתוך המהומות (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)
מתוך המהומות (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)

לאחר המהומות הגדולות בשכונת סאטמר בבני ברק, 'ועד הקהילה' יוצא במכתב חריף. "ריקים ופוחזים". היום מתפרסם מכתב חריף של ראשי החסידות של סאטמר, במכתב קוראים אנשי הקהילה לא לשתף פעולה עם "ריקים ופוחזים"במכתב נאמר.

"היות שבחג השבועות העבר נתהוה ע"י קבוצת אנשי בליעל בקצה מחנינו מהפיכה נוראה בקרב היכל ביהמ"ד הגדול, עם בזיון ועלבון התורה, חילול קדושת החג והשבת קודש, וחילול בית מקדש מעט, והגיעו עד כדי שפיכות דמים רח"ל, וביותר נתחלל שם שמים באופן נורא לדאבון לב כל יראי השם, לכן – בכדי שלא יתרחש שוב הדבר ובכדי למנוע שפיכות דמים וחילול שבת, ובפרט עם ידועה ברורה שהני אינשי דלא מעלי רוצים לחזור הדבר ביום שבת קודש."

"אמרנו וענינו הדבר הראוי והנכון אשר צריך להיעשות לדעתינו ועפ"י דעת תורתינו הקדושה, שלעת עתה ייסגרו שערי הביהמ"ד על שבת קודש, ולכן היזמנו על ידינו שומרים נכרים לסגור דלתי בית מדרשינו בכדי למנוע את חילול הקודש והמקדש ואת יום שבת קדשינו ח"ו." "אולם, לדאבונינו זה דרכם כסל למו מראשיתה ועד היום, ואנשי כת הידוע לשמצה הנ"ל שכרו קבוצת פוחזים וריקים מבני ישראל בעצם יום השב"ק שילחמו עם השומרים להזיקם בכל אופני פרעות ורציחה, ובזדון חיללו את השבת קודש בפרהסיא לעין כל."

"לכן אנו פונים בבקשה לכל אחד ואחד מאנשי שלומינו שיחיו, אשר יראת השם נוגעת בלבבו, ואשר כבוד רבותינו הקדושים יקר בעיניו, סורו נא מעל האנשים הרשעים האלו, חוסו על נפשכם ועל נפש צאצאיכם ולא תתנו יד לפושעים, ולא תסייעו חס ושלום במישרין או בעקיפין – ביד הפורעים הללו, רק אדרבה כל אחד ואחד יעשה כל מה שביכלתו להשכין שלום וריעות במחנינו."

המכתב המלא

המכתב הגיע לאחר המהומות בשבת האחרונה בחצר חסידות סאטמר ברחוב ישמח משה בני ברק. ולאחר שאנשי החסידות בארה"ב הורו על סגירת בית הכנסת המרכזי, וזאת לאור התפצלות הקהילה המקומית, אחד הצדדים (הרב מייזליש) התנגד לסגירת בית הכנסת, מה שהביא את הצד השני לשכור חברת שמירה פרטית שלא תאפשר כניסה של אנשים.

הרקע לסגירת בית המדרש מגיע בשל התפצלות הקהילה לאור האירועים האחרונים שהיו בחג השבועות, והודעת האדמו"ר מסאטמר שמקום מושבו בניו יורק לרב מייזליש שלא יגיע יותר לבית המדרש וכן ההודעה על פיטוריו מכל תפקידיו בקהילה. אנשי מייזליש התנגדו לסגירת בית הכנסת ונרשמו מהומות גדולות בכניסת השבת ובמהלך השבת. לפני שבת הוחלט בסאטמר לשכור מאבטחים, והם סגרו את בית המדרש שהיה סגור במהלך ליל השבת.

עד ראייה סיפר לחדשות DFN כי "מאות תושבים התקהלו בליל שבת לאורך רחובות קדושת יום טוב, וישמח משה, בשיכון סאטמר וצפו בקרבות. זה היה ממש כמו זירת מלחמה לכל דבר. לצד זאת כל השכנים יצאו למרפסות וצפו במתרחש חלקם הצטרפו משם והשליכו חפצים לעבר המאבטחים הערבים שנשכרו על ידי סאטמר.

"עד הראייה סיפר כי "החסידים השליכו אבנים ובלוקים על המאבטחים וכן פינצ'רו את הרכבים שלהם. ניפצו את השמשות ורקדו על גגות הרכבים. עד להגעת שוטרי יס"מ ממוגנים בקסדות. אלה השליטו סדר אחרי זמן ממושך. זה היה חילול ה' גדול". עד ראיה נוסף סיפר, כי "לאחר מכן המאבטחים החזירו מכות חזרה לתושבים שפגעו בהם, האמת אני מבין אותם, התיזו עליהם ממטפי כיבוי, קיללו אותם, אז הם החזירו בחזרה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x