xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

לאור הפיצוצים:"ההגנה האווירית באיראן העלתה כוננות"

אחרי שורת הפיצוצים באיראן, גורם אמריקני אמר ל-CNN שבארה"ב מזהים סימנים להעלאת הכוננות ביחידות ההגנה האווירית של הרפובליקה האיסלאמית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שריפה ופיצוץ אילוסטרציה. (צילום Pixabay)
שריפה ופיצוץ אילוסטרציה. (צילום Pixabay)

בעקבות הפיצוצים שהיו בחודשים האחורנים באיראן, גורם אמריקני אמר הלילה (בין חמישי לשישי) לרשת CNN כי בידי ארה"ב אינדיקציות מודיעיניות לכך שיחידות ההגנה האווירית של איראן העלו בימים האחרונים כוננות, ברקע שורת הפיצוצים ברפובליקה האיסלאמית, ובהם גם אלו שאירעו באתרים צבאיים ובכאלה הקשורים לתוכנית הגרעין של טהרן.

במקביל, רשת בלומברג דיווחה כי הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה הזהירה מטוסי נוסעים מפני מעבר בשטח האווירי של איראן, מחשש שישוגרו לעברם טילים ממערכות ההגנה האווירית של הרפובליקה האיסלאמית.

"לאור מצב ביטחוני מסוכן ותיאום דל בין התעופה האזרחית לבין פעילויות הצבא, קיים סיכון לזיהוי שגוי של מטוסים אזרחיים", הזהירה הסוכנות. "מכיוון שבאזור מגוון מערכות הגנה אווירית מתקדמות, מומלץ להיזהר". האזהרה האירופית באה כחצי שנה לאחר הפלת המטוס האוקראיני באיראן, אז נהרגו 176 בני אדם. ברקע אותו אירוע נרשמה המתיחות בין איראן לארה"ב אחרי חיסולו של קאסם סולימאני.

לפי ההערכות בארה"ב, העלאת כוננות ההגנה האווירית באיראן לא נוגעת לתרגיל צבאי, אם כי לשורת הפיצוצים והשריפות באיראן בשבועות האחרונים, שחלקם אירעו גם באתרים צבאיים. האירוע המרכזי, נזכיר, היה פיצוץ במבנה באתר העשרת האורניום בנתנז בתחילת החודש, שגרם לפי השלטונות באיראן לנזק כבד למתקן לפיתוח צנטריפוגות מתקדמות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x