xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כתב אישום: ניצל את מצוקתן של נשים וקטינות והעסיקן במתן שירותי חשפנות ומין

כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד יחזקאל לוי, בן 47 מאחיעזר בגין ניהול עסק למתן שירותי חשפנות ומין | הנאשם נהג לרכוש את אמונן של נשים וקטינות המצויות במצוקה כלכלית או נפשית והבאתן לעיסוק בזנות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה / צילום: Pixabay
אילוסטרציה / צילום: Pixabay

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יחזקאל לוי, בן 47 מאחיעזר, הכולל ארבעה אישומים בגין ריבוי מקרים של הבאת אדם לידי עיסוק בזנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות (תוך ניצול מצוקה כלכלית), סרסרות, הספקת סם, ריבוי עבירות של ניצול קטינים לזנות (בנסיבות הבאת קטין לידי עיסוק בזנות ובנסיבות סרסרות), עבירה של איסור פרסום בדבר שירותי זנות של בגיר, שיבוש מהלכי משפט ועבירות לפי פקודת המסים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מרדית שיבאן פרקל, בין השנים 2015 ועד 2018 היה הנאשם בעלים ומנהל של עסק שנקרא "שואו דאנס" במסגרתו העסיק נשים קטינות ובגירות, שסיפקו שירותי חשפנות ומין, תמורת תשלום, וגברים ששימשו כנהגים והסיעו את העובדות, במסגרת אירועים פרטיים כגון מסיבות רווקים או מפגשים אישיים. חלק מהאירועים כללו מופעי חשפנות בלבד וחלק כלל בסיום מופע החשפנות או במהלכו, מתן שירותי מין בתשלום על ידי העובדות.

הנאשם נהג לאתר נשים צעירות, בהן קטינות, מרביתן מצויות במצוקה כלכלית או נפשית, לקחתן תחת חסותו, לדאוג לצרכיהן השונים, הכל במסווה של דאגה לרווחתן ועל מנת לרכוש את אמונן, ושכנע אותן לעבוד אצלו תוך ניצול מצוקתן הכלכלית והבטחה להכנסה כספית משתלמת, הכול לצורך תעסוקה בעסק שלו במתן שירותי חשפנות ומין. הנאשם סיפק בהזדמנויות שונות, סם מסוג קוקאין לשתיים מהעובדות וצרך את הסם יחד עמן.

בנוסף מואשם הנאשם בשיבוש הליכי משפט בכך שהגיש הצהרה כוזבת, במסגרת בקשה למתן צו כינוס ולהכרזתו כפושט רגל. הנאשם לא הצהיר על הכנסותיו מבית העסק על מנת להתחמק מתשלום חובותיו החוקיים. על בסיס תצהירו הכוזב, ניתן לו צו כינוס. כתב האישום מייחס לנאשם גם עבירות מס בשל אי דיווח על ההכנסות מבית העסק בין השנים 2015-2018, בסכום של כ- 1.5 מליון ₪.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x