xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כתב אישום: נהג ללא רישיון בתוקף, פגע ברוכב בן 82 וברח

כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד בן 33 שנהג ללא רישיון בתוקף, פגע ברוכב אופניים קשיש בן 82 והפקיר אותו אל מותו תוך שהוא נס מהמקום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: freepik
צילום: freepik

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אמין אלייב, בן 33, בגין הפקרה של רוכב האופניים בוריס שיינין ז"ל, בן 82 – בתאונת דרכים קטלנית שארעה בערד לפני כשבוע.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביב דמרי, ביום 3.7.20 בשעות אחר הצהריים, עת נהג הנאשם ברכבו בערד, כשרשיון הנהיגה שלו פקע לפני למעלה מ-4 שנים, פגע הנאשם בעוצמה ברוכב אופניים שחצה באופניו את הכביש במעבר החציה.

מיד לאחר מכן, נמלט הנאשם ממקום התאונה לבית העלמין של ערד, שם החביא את הרכב, זאת כשהוא מותיר את המנוח מתבוסס בדמו ומבלי לעצור על מנת לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה ללא רשיון וללא פוליסת ביטוח ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כעולה מבקשת המעצר, לחובתו של הנאשם 31 הרשעות קודמות בעבירות תעבורה, בין היתר גם בגין עבירה של נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x