xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

כתב אישום נגד תוקפי חכ"ל יהודה גליק בעת ניחום אבלים

כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים הוגשו היום על ידי משטרת ישראל כנגד חשוד בתקיפת יהודה גליק שהגיע בוואדי ג’וז וכנגד חשודים נוספים ניתנה הצהרת תובע
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בעקבות דיווח שהגיע למשטרה ביום 4.6 לפיו יהודה גליק שהגיע לאזור וואדי גוז הותקף עפ"י החשד על ידי מספר חשודים, למקום הגיעו כוחות משטרה והוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

בעקבות המקרה החלה חקירת משטרה ממוקדת שכללה פעולות חקירה מגוונות ומתקדמות שהביאו לאיתורם של מספר חשודים (תושבי מזרח ירושלים 18-25) במעשה והם נעצרו והובאו לחקירה.

היום הגישה יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד חשוד תושב מזרח ירושלים בשנות ה20 וכנגד 2 חשודים נוספים ניתנה הצהרת תובע.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של תקיפה וחבלה ממשית ע״י שניים או יותר. בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום 22.6.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה ארועי אלימות מכל סוג שהוא, והיא תפעל בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין".

כזכור חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק הותקף‏ לאחר שהגיע לנחם את משפחתו של איאד אל-חלאק בשכונת ואדי ג'וז בירושלים. הוא פונה לבית החולים שערי צדק במצב קל, גליק בא לנחם את משפחת הנער הפלסטיני שנהרג על ידי שוטרים בעיר העתיקה לאחר שעלה חשד לגביו שהוא מסתיר נשק.

עם גליק היה גם נאיל זועבי פעיל שלום. השניים הגיעו עם חבר נוסף לנחם את משפחת ההרוג איאד אל-חלאק במזרח ירושלים, ואף תיאמו את ההגעה. ועם הגיעם למקום הותקפו בקללות ומכות קשות . זועבי סיפר כי: "כמעט נעשה בנו לינץ'", אמר נאיל זועבי והוסיף: "הם היכו, תקפו קיללו אותנו, רדפו אחרינו, ראינו את המוות בעיניים הצלחנו לברוח כל אחד למקום אחר את יהודה היכו קשה ביותר. יצאנו בנס" אמר זועבי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x